Jeg tester Sophie Elise sin selvbruning – VIDEO

17 kommentarer
    1. Denne kommentaren her blir sikkert ikke publisert eller du kommer til å slette den, men;

      Helt ærlig så bør du ta deg en ny tur tilbake til den skjønnhetssalongen du bruker og få fjernet noe av den leppefillern du har, for nå ser det virkelig ALT FOR MYE ut. Tenk på at du har følgere hvor veldig mange av dem er veldig unge jenter. Skal de også begynne å stikke i leppene sine til tross for at det ikke er noe de trenger å fikse i utgangspunktet?

      1. Jeg har ikke fylt leppene på snart 3 år og har ikke tenkt til å fylle igjen. Jeg håper virkelig og tror at 18 år gamle jenter klarer å bestemme selv hva de har lyst til å gjøre, uavhengig av hva alle andre gjør. Man må jo tross alt være 18 for å gjøre slike ting.

        1. Man må ikke være 18 for å gjøre det noen steder i Oslo. Du trenger kun godkjennelse av foreldre, så kan du ta det fint når du er kun 16år

        2. Ikke bry deg om hva andre mener, det er du som bestemmer over deg selv og dine valg, de/den personen som skriver det burde ha respekt hva andre skal gjøre med sine eggene valg!

      2. Eller kanskje at du slutter å bry deg med hvor mye henne har, om henne fyller og hva alle andre mener? Jeg er mamma til ei lita jente og jeg fyller leppene mine. Betyr det at jeg da den dagen henne blir tenåring kommer til å være ett dårlig forbilde av den grunn? 🙄 Nei. Jeg tenker at de som er dårlig forbilder er vel heller mer de som bruker tid og energi på og skrive nedlatende, eller såkalte “ærlig” meninger på folk de ikke kjenner og ikke vet historiene til en gang. Jeg pleier ikke akkurat lese blogger og den slags, men jeg måtte bare svare på denne kommentaren her for jeg synes rett og slett det blir for mye dumt til tider.
        Fokuser på å være ditt eget forbilde du, så tror jeg 18 år gamle jenter klarer å sette seg opp en mening selv isåfall. Pluss! Om man drar til en fin salong, får man heller ikke lov å fylle mer om de synes du har alt for mye i leppene. Dem setter grenser (som regel)

      3. Du kan skjerpe deg! Isabelle gjør som hun vill. Hun er et bra forbilde! Og for alt vi vet så kan det henne at hun fikk noen skader i leppene når hun var mindre og derfor ville reparere det med fillers for at ingen skulle oppdage det! Men jeg syntes at d er fint jeg ! Så du kan bare gå til sengen din å legge deg til å sove hvis du skal være sånn!

      4. Isabelle er perfekt! Å vis du mener det motsatte eller noe slemt, trenger du IKKE å si det… DET ER KJEMPE SÅRENDE!!!! Jeg tror ikke du hadde likt å få en sånn melding!🤬🤬
        Isabelle kan gå hvordan hun vil. Du kan ikke bestemme over henne!!!!🤬🤬 slutt å skriv sånne kommentarer uansett hvem det er til!!!!! Det er ikke greit!!!🤬🤬

    2. Du er sånn serr den peneste jg noen gang har sett. Vab forbilde du r lksm så snill, pen, morsom osv, IKKE hør på alle de frekke km/t du får de r bare sjalue de vil bare at du skal bli lei dg osv skjønner egt ikke poenget med det men jaja. Mange i klassen min pleier å si at du r stygg og barnslig og da pleier jg å svare med “den som snakke dritt om andre r den som r barnslig” og “dere kan jo ikke si sånt vis dere ikke kjenner henne engang” man kan jo ikke alltid dømme folk fra utsiden. Elskere dg håper du leser denne og driter i alle de andre som ikke r noe bra for dg❤️

    3. Omg Isabelle æ ælske dæ du e alt for meg min skole lurer på om du vil komme å besøke oss du er alt for meg du er mit største forbilde ikke hør på de som sier at du er styg å det med leppene dine for det er ikke sant!❤️❤️❤️😇😇😇

    4. Eller kanskje at du slutter å bry deg med hvor mye henne har, om henne fyller og hva alle andre mener? Jeg er mamma til ei lita jente og jeg fyller leppene mine. Betyr det at jeg da den dagen henne blir tenåring kommer til å være ett dårlig forbilde av den grunn? 🙄 Nei. Jeg tenker at de som er dårlig forbilder er vel heller mer de som bruker tid og energi på og skrive nedlatende, eller såkalte “ærlig” meninger på folk de ikke kjenner og ikke vet historiene til en gang. Jeg pleier ikke akkurat lese blogger og den slags, men jeg måtte bare svare på denne kommentaren her for jeg synes rett og slett det blir for mye dumt til tider.
      Fokuser på å være ditt eget forbilde du, så tror jeg 18 år gamle jenter klarer å sette seg opp en mening selv isåfall. Pluss! Om man drar til en fin salong, får man heller ikke lov å fylle mer om de synes du har alt for mye i leppene. Dem setter grenser (som regel)

      1. Ja jeg ser at jeg var slem nå og at det ikke er noe man bør si. Jeg kunne ordlagt meg hyggeligere og droppet halve kommentaren om ikke hele.
        Men jeg vet at en stor del av følgerne her er langt under 18 år og at det er stor sjanse for at dem ønsker å se ut som isabel, og kanskje søker metoder for å kunne klare det.

    5. Jeg synes isabell er en av de aller fineste jeg har sett. Det betyr ikke at jeg lar meg påvirke av det ho gjør eller sir. Isabell har ikke gjort noe for å få hat kommentarer. Hun jobber hardt ver eneste dag for at andre folk ska ha underholdning. Isabell gjør så mye mer en det folk som hater kommer til og forstå. Uansett hvordan kan du hate på noen som du sikkert aldri har møtt. E hørte på distraken hennes og Bunner og lure på kor dom det går ant og bli når folk skriver sånne ting som det ho sang. E synes ho e tøff som tør og lage en distrak om hat kommentarene hun får. Hun er mye tøffere en det noen av de som hater kommer til og bli. For det og hate er det feigeste man kan gjøre Synnes vertfall jeg. Og det ee nok mange som er enige. Ingen kan være perfekte og at folk da ska hate for ting som ikke e noe galt med engang. Det blir så feil. De som hater er de som kunne trengt hat synes jeg vertfall. Isabell e e på din side uabsett❤️💞😍😘💜 ELSKE DEG OG KANALEN DIN SÅ MYE E E LEO MEG SÅ VET JEG VERTFALL HVOR JEG SKA SE FOR OG BLI GLAD NEMELIG DIN KANAL!!!!!!!!!!!!!!!

    6. Jeg synes isabell er en av de aller fineste jeg har sett. Det betyr ikke at jeg lar meg påvirke av det ho gjør eller sir. Isabell har ikke gjort noe for å få hat kommentarer. Hun jobber hardt ver eneste dag for at andre folk ska ha underholdning. Isabell gjør så mye mer en det folk som hater kommer til og forstå. Uansett hvordan kan du hate på noen som du sikkert aldri har møtt. E hørte på distraken hennes og Bunner og lure på kor dom det går ant og bli når folk skriver sånne ting som det ho sang. E synes ho e tøff som tør og lage en distrak om hat kommentarene hun får. Hun er mye tøffere en det noen av de som hater kommer til og bli. For det og hate er det feigeste man kan gjøre Synnes vertfall jeg. Og det ee nok mange som er enige. Ingen kan være perfekte og at folk da ska hate for ting som ikke e noe galt med engang. Det blir så feil. De som hater er de som kunne trengt hat synes jeg vertfall. Isabell e e på din side uabsett❤️💞😍😘💜 ELSKE DEG OG KANALEN DIN SÅ MYE E E LEO MEG SÅ VET JEG VERTFALL HVOR JEG SKA SE FOR OG BLI GLAD NEMELIG DIN KANAL!!!!!!!!!!!!!!!

    7. Vettu hva, Isabelle er det beste forbilde noen gang. Å bare fordi hun fyller på leppene sine betyr ikke det at hun er et dårlig forbildet, eller at hun må stoppe. Å jeg tror ikke barn er så dumme at de kommer til å gjøre det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg