Jeg tar en pause fra bloggen – Dette er grunnen

Hei babes, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det supert og gleder meg masse til jul. Julen er faktisk min favoritt høytid og jeg elsker å være masse med familien denne tiden. Det er så koselig. Om jeg måtte valgt mellom bursdag eller jul hadde jeg uten tvil valgt julen. Love it❤️

Denne julen har jeg tenkt lenge på å kanskje ta meg noen dager ferie fra alt av sosiale medier. Jeg har blogget, jobbet og lagt ut videoer nesten hver eneste dag i to år nå, uten ferie. Derfor tenker jeg å ta en liten pause. Kun til etter nyttår!

Jeg håper alle sammen får en nydelig juletid og koser dere max med familie og venner. Det fortjener alle! Vi blogges mer etter nyttår.

 

❤️GOD JUL OG GODT NYTTÅR ALLE MINE FINE, VI BLOGGES NESTE ÅR❤️

 

15 kommentarer

Siste innlegg