Jeg svarer på deres spørsmål

DU SPØR, JEG SVARER

Sover du naken eller med pysj?

Jeg pleier nesten alltid å sove naken.

Hvilke blogger leser du?

Jeg leser faktisk ingen blogger helt fast, men jeg går som regel innom et par blogger på topplisten og swiper opp når det er noe jeg lurer på om noen legger ut noe spennende!

Går du fortsatt til psykolog?

Nå er det en stund siden jeg har gått til psykolog. Kommer nok helt sikkert til å gå til flere gjennom livet! Som jeg har nevnt før kan det være deilig å ha noen man ikke kjenner å snakke med. Jeg har kanskje funnet ut av at det jeg trenger er heller en life coach eller en slags motivator, haha..

Hva er det verste noen har sagt om deg?

Oj, den er ganske vanskelig. Men det har vært et par fæle rykter som jeg ikke setter pris på. Rykter er ikke kult! Slutt med det.

Kunne du tatt silikon i rumpa?

Det kunne jeg nok ikke. Jeg liker rumpa mi sånn den er!

Er du lykkelig akkurat nå?

Ja det vil jeg si. Det er så klart dager jeg syntes er litt harde, men kommer meg alltid gjennom det. Det er ikke et dårlig liv, kun en dårlig dag! Viktig å huske på.

Syntes du selv at du er pen?

Ja, det syntes jeg.

Hvor høy er du og hvilken sko str bruker du?

Jeg er rundt 167cm høy og bruker str 37 i sko.

Hva gjorde du i julen og på nyttårsaften?

Gjorde egentlig ikke så veldig mye spess, var med familien. Tok meg jo en liten pause fra sosiale medier i julen og til etter nyttår. Noe som var ganske deilig! Bare nyte alt uten å stresse.

Hvordan var det å ta en pause fra bloggen og sosiale medier?

Det var overraskende deilig, men jeg skal ærlig innrømme at jeg har savnet dere veldig. Dette er jo også en hobby som jeg syntes er gøy. Jeg har jo blogget og lagt ut ting på yt og sosiale medier i nesten 3 år i strekk uten pause. Alle fortjener en liten ferie innimellom. But, i’m back!

Har du noen gang brukket noe?

Nei, aldri.

Hvor ofte vasker du klær?

Haha, veldig sjeldent faktisk. Nå tror jeg det er over 1 mnd siden klærne mine ble vasket, men jeg bor jo alene så det er ikke alltid så mye skittentøy. Jeg gidder ikke vaske en genser etter en bruk liksom!

Hva er det beste og det verste med å være kjendis?

Det beste må jo være at det er så mange der ute som støtter og skriver fine ting til meg, det syntes jeg er super koselig! Love you. Det verste er at alle forventer å vite alt om deg og ikke minst spre rykter og bare være frekke.

Hvordan går det med deg og Erik for tiden?

Det går veldig fint faktisk. Jeg husker så godt at folk sa at vi ikke kom til å vare mer enn noen uker, but here we are. Det verste var jo alle ryktene om at det var et pr stunt, haha.

6 kommentarer
    1. Du er drit pen jg er fan av deg har så lyst på at du følger mg på tik tok da blir jg så glad😥❤️🔥heter: Hef10kurder

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg