Jeg svarer på alle deres spørsmål

❤️DU SPØR, JEG SVARER❤️

Trives du som singel eller savner du å ha kjæreste?

Nå har det ikke gått mer enn 1 mnd, men akkurat nå trives jeg som singel og i mitt eget selskap.

Har du datet eller ligget med noen andre etter det ble slutt?

Nei, det har jeg ikke.

Har du fått spm om å være med på det nye tv programmet ”Singletown”?

Siden jeg ikke kommer til å delta kan jeg sikkert si at ja det har jeg. Både da jeg var i forhold med Erik, men også nå som singel. Jeg har ikke muligheten til å være med på noe slikt nå + at det er et program jeg ikke ønsker å være med på akkurat nå. Gleder meg likevel til å se på. Det blir sikkert underholdning haha!

Har du møtt på Erik nå etter bruddet?

Nei.

Hva syntes du om at folk reiser til utlandet nå som det fortsatt er corona?

Selv skal jeg ikke det enda og syntes det er litt tidlig, men med tanke på at myndighetene sier det er greit så føler jeg ikke at man kan si noe på at folk gjør det heller. Håper bare folk som reiser følger helseregler. De sier jo at mange som reiser nå har fått påvist viruset, så håper folk tenker på dette og ved eventuelle symptomer holder seg i karantene.

Kan jeg se bilde av deg når du har regulering? Hvor lenge hadde du det?


Haha omg… Hadde det heldigvis bare i litt over 1 år.

Når skal du flytte?

Jeg har ingen planer om å flytte enda, så jeg aner ikke.

Når kommer neste YT video?

I morgen! Gled dere <3

Hvor gammel er Lucifer?

Han er 5 mnd.

Hvor mye penger bruker du i mnd?

Hmm jeg er litt usikker faktisk, men jeg er ganske flink med penger – syntes jeg selv. Bruker kanskje 20 k i mnd.

Hvordan går det med kjærligheten? 

Kommer nok til å være singel en stund.

Hvordan har du det?

Jeg har det braaa!

Hva skal du gjøre resten av sommeren?

Ingen spesielle planer. Bare være hjemme, jobbe osv.

Hvor høy er du?

Jeg er ca 167cm.

Hvem er du mest med i familien din?

Det må nok bli Julie eller mamma.

Kan du lage en egen insta bruker til Lucifer?

Haha, det er sykt mange som ønsker det, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det. Om det skulle skjedd ville jeg gjort det 100% ordentlig og postet masse, men det har jeg ikke tid til.

Er søsteren din, og brødrene dine single?

Ja alle er single såvidt jeg vet.

Når var sist du gråt?

Jeg gråt i går da jeg så på Twilight.. Lol.

Er du og Erik uvenner?

Nei vi er venner.

Når begynte du å bruke string truse?

Tror jeg var 13-14 år gammel.

Har du lappen og bil?

Jeg har lappen, men ikke bil.

Hvordan er hudpleie rutinen din?

Veldig dårlig. Bruker bare sminkeservietter og vasker ansiktet mitt + fuktighetskrem så klart. Det hender jeg bruker ansiktsmaske og rens, men det er sjeldent.

Håper du fikk svar på noe av det du lurer på ❤️ Hvis ikke kan du legge igjen en kommentar i innlegget, så skal jeg svare på kommentarer! Love you all.

 

103 kommentarer

Siste innlegg