Jeg svarer på deres spørsmål!

♡Dere spør, jeg svarer♡

 

Syntes du det er fortjent at du har flere abonnenter enn mange som har drevet med YT lenger enn deg?

Ja, jeg syntes det. Jeg jobber ekstremt hardt med yt og syntes det er ekstremt gøy!

Er søsteren din Julie singel?

Så vidt jeg vet så er hun det.

Syntes du det er flaut å svare på spørsmål om sex?

Nei, jeg syntes ikke det er flaut eller tabu å snakke om. Det er jo helt naturlig!

Hva syntes familien din og søsteren din Julie om at du snakker åpent om sex?

Vet ikke, haha. De har ikke sagt noen ting på det.

Har du det bra for tiden?

Ja, det har jeg faktisk. Takk som spør!

Når begynte du å shave underlivet og resten av kroppen?

Jeg begynte først med hårfjerningskrem på bena, da var jeg vel sånn 14 år gammel. Så begynte jeg å shave resten av kroppen da jeg var 15 ellernoe.

Hvilket språk tok du på vgs?

Jeg tok spansk.

Kommer du til å lage flere sanger?

Hvem vet. Det er veldig mulig jeg kommer til å gjøre det! Burde jeg?

Hvor gamle er de fleste som følger deg?

De fleste tror faktisk at jeg kun har små barn som følger meg, men på statistikken min på yt er det faktisk 39% som er 18-24 år.

Har du lyst til å opere kroppen din?

Nei, det har jeg ikke tenkt på en gang. Jeg har kun silikon og kommer ikke til å gjøre noe mer.

Hvordan går det med deg og Erik?

Det går fint! Fortsatt sammen haha. Til alle som trodde det kom til å vare 1 uke.

Hva er den rareste sex stillingen du har prøvd?

Hmm jeg aner faktisk ikke. Tror ikke jeg har hatt så veldig mange rare haha.

Hvor mye lån har du på leiligheten din akkurat nå?

Nå har jeg vel et lån på 2 mill ca.

Vil du ta botox når du blir eldre?

Aner ikke, kanskje. Det er helt umulig å si nå!

Bruker du aldri BH? Man ser jo puppene dine overalt?

Bruker veldig sjeldent BH. Vil ikke si at man kan se puppene mine, bare at jeg ikke har på meg bh.

Liker du best sjokolade eller jordbær?

Jordbær, helt klart. Elsker frukt og bær!

Kan du lage flere videoer med Julie?

Ja, det kan jeg helt klart. Elsker å lage videoer med Julie.

Har du bodd i Oslo hele livet?

Ja, det har jeg. Født og oppvokst ii Oslo!

Har du noen ferieplaner?

Nei , egentlig ikke. Hadde vært deilig med en tur til varmere strøk. Også kanskje en tur til Nord Norge, hvem vet:)

Ønsker du deg barn?

Ja, men ikke nå. Det er nok flere år til jeg kunne tenke meg å ha barn.

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg