Jeg svarer på alle deres spørsmål


 

DU SPØR, JEG SVARER

 

Har du møtt kjæresten til Julie?

Nei, det har jeg ikke. Jeg har kun sett bilde.

Hva syntes Erik om du ikke barberer deg?

Jeg liker å barbere meg for min egen del, men om det skulle gå noen dager uten at jeg gjør det så bryr han seg ikke om det.

Hvor ofte har du og Erik sex?

Det kommer litt an på. Men flere ganger i uken.

Har du bestemt deg/ funnet en katt du skal ha?

Jaaa omg.. Jeg gleder meg så masse til jeg kan hente den og ta den med hjem. Og til å vise dere hvor søt og nydelig den er!

Hvilken dato skal du få katt?

På fredag, 1. mai!!! Ikke lenge til.

Når begynte du å snuse igjen?

En stund siden. Husker ikke helt.

Tjener du mindre nå som det er Corona?

Jeg merker det ikke veldig faktisk.

Hvor mye tjener du på YT, kun på visninger ikke samarbeid?

Det ligger på mellom 60 000 og 70 000,- i mnd. Dette kommer jo selvfølgelig an på hvor ofte jeg legge ut videoer osv. Elsker jobben min <3 Sjekk ut kanalen min HER.

Har du sett sesongen til Erik på Paradise etter dere ble sammen? 

Ikke alt.

Har du noen favoritt sex stillinger?

Ja, jeg har jo det. Et par forskjellige 🙂

Hvem har du kontakt med fra din sesong av Paradise Hotel?

Hmm, ikke så veldig mange egentlig. Er venn med alle, men har ikke så mye kontakt med noen.

Har du et godt forhold til stemoren din?

Ja, nå ha vi det og det er jeg super glad for.

Hvem er ditt forbilde?

Jeg har egentlig ikke noe forbilde, men det er mange som inspirerer meg på forskjellige måter!

Har du noen gang vært sammen med en jente?

Jeg har aldri vært kjæreste med en jente.

Blir det flere videoer på Isabelle & Martine kanalen?

Det tviler jeg på. Jeg har en egen kanal som jeg legger ut alle mine videoer 🙂

Hvem var ditt kjendis crush som liten?

Haha jeg tror det var mest Ronaldo faktisk.

Hvor gammel var du da du begynte å ta på deg selv osv?

Ojj, det husker jeg faktisk ikke. Sikkert da jeg var 14 eller 15.

Hvor ofte onanerer du?

Ikke så veldig ofte. Jeg har jo kjæreste.

Har du tenkt til å kjøpe ny sofa?

Ja etterhvert, men det er ikke noe jeg stresser med!

Kan du pranke Erik snart?

Jaa, jeg må få til det. Hva vil du jeg skal pranke han med? Tips?

Er du redd for at alle ryktene om at Erik er utro er sant?

Nei, de tror jeg ikke på.

Hva syntes Julie om Erik?

Hun liker han 🙂

Liker du å bo alene?

Elsker det! Er så glad for at jeg har klart å kjøpe meg en egen leilighet i Oslo.

Er du i Splay?
Nei 🙂

Hvorfor kan du ikke følge fansa dine tilbake på Instagram?
Haha, jeg følger faktisk et par, men jeg kan ikke følge alle 123 k som følger meg.. <3

Er du fornøyd med livet ditt akkurat nå?
Jeg er faktisk super fornøyd med livet mitt akkurat nå. Jeg har fantastiske menneskerr rundt meg og har det bra med meg selv!

 

306 kommentarer

Siste innlegg