Jeg svarer på alle deres spørsmål

Åååå, jeg savne sommer og sol.. En liten throw back til da jeg var i Egypt med Erik i november!

 

DU SPØR, JEG SVARER

Tjener du og Martine Lunde fortsatt penger på den gamle kanalen deres?

Ja det gjør vi, men ikke sånn kjempe masse.

Hvor mange ganger i uken har du og Erik sex?

Haha det er veldig forskjellig. Noen ganger mye, andre ganger lite.

Hva er utdannelsen din?

Jeg har fagbrev i kontor og administrasjon.

Kunne du vært sammen med en mørkhudet?

Nå er jo jeg sammen med Erik, men jeg har ingenting i mot mørkhudede. Jeg kunne nok det, om jeg ble forelsket!

Hvilke sosiale medier tjener du mest penger på?

YT, helt klart.

Er du uvenn med noen akkurat nå?

Nei, ikke som jeg vet hvert fall haha. Liker ikke drama!

Hva heter dine aller beste venner?

Katrrine, Anosha og Erik er nok de aller beste. Men jeg har mange andre venner som også er helt fantastiske!

Kommer du noen gang til å slutte med blogg og YT?

Det gjør jeg helt sikkert, men jeg har ikke planer om det helt enda!

Har du noen gang kommentert dritt på en annen sin blogg?

Nei, det har jeg aldri gjort!

Tror du på spøkelser og liv etter døden?

Jeg tror på spøkelser og gjenferd osv, men jeg er litt usikker på dette med døden. Jeg aner ikke hva som skjer etter døden, det vet vell egentlig ingen! Det er litt skummelt. Tror egentlig det bare blir helt svart!

Har du vurdert å flytte igjen?

Jeg har så klart tenkt på det, men ikke begynt å se på leiligheter osv. Hadde vært deilig å oppgradert litt selvom jeg trives veldig godt her.

Tjener man mer penger av å være i et yt nettverk eller alene?

Man tjener nok mest alene. Nettverk og management pleier jo å ta en del prosent av hva man tjener. Er man alene er det dog litt mer å gjøre!

Åååå, jeg savne sommer og sol.. En liten throw back til da jeg var i Egypt med Erik i november!

10 kommentarer
    1. Elsker deg, Isabelle❣️❣️❣️❣️🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🤎🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

      1. Ikke som jeg kan huske. Vi har egentlig aldri kranglet ordentlig.Det tror jeg er pga den store aldersforskjellen. Men vi har selvfølgelig vært uenig og diskutert ting da:)

    2. Ja, kan du ha meetup i Tønsberg? Ps elsker deg, Isabelle😭😍😍😍😭😭😭😍😭😭😭😭😍😍🤩🤩🤩🤩💓🤩💓🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg