Jeg sminket Julie som meg selv!!

OMG folkens, nå er jeg i sjokk. Som dere vet hadde jeg Julie AKA lilsis på besøk her i kveld og vi bestemte oss for å filme noen videoer sammen. Den ene videoen ble helt sykt bra, men jeg ble faktisk skikkelig skremt. Jeg sminket Julie på samme måte som jeg pleier å sminke meg selv og det ble skremmende likt. Jeg trodde helt ærlig det kom til å bli litt ”stygt”, men det ble faktisk skikkelig bra.

Jeg er også bare nødt til å nevne at Julie til vanlig ikke bruker så mye sminke som dette. Dette var kun for underholdningen sin skyld!! Hun er mye finere uten sminke 😉 Hun er bare 13 år gammel, men ble plutselig fem år eldre med denne sminken. Litt skummelt – Bare se:

Før sminken:

Da hun så seg selv i kamera for første gang:

ETTER SMINKEN:

ALTSÅ OMG?! Ligner vi?

Videoen kommer om et par dager på kanalen min, det er bare å glede seg babes!

9 kommentarer
    1. Jeg synes ikke hun liknet så veldig, men hun ble fin da 🙂 Jeg likte også hvordan hun så ut før sminken jeg. Synes det er fint med naturlig også når man er 13 år. Men gøy å prøve litt forskjellig. Dere hadde sikkert sett mer like ut om hun var lys også. Samme med meg og søsters, vi er ikke så like pga hårlengde og farge, men egentlig litt like i ansiktet 🙂

    2. Jeg syntes ikke dere ligna helt men det ble kjempefint😱💕💖 elsker dere begge to men synes faktisk hun er litt finere uten sminke (ikke vont ment)😘😍😱😂men som sagt det ble kjempe fint😍😱❤️💕💛PLIS følg meg på IG (Instagram) der heter jeg @isabelle_eriksen_fp eller den andre som heter @radka_merava_

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg