Jeg slo opp med Erik – PRANK VIDEO

Reklame | Idealofsweden

 

SJEKK UT YT KANALEN MIN HER

9 kommentarer
    1. Hei! 🙂 Dette med blogg, Paradise Hotell, influensere og alt det der er så Gresk, og waaay out of my leauge!!! 😬 Jeg er kanskje for gammel… (🙈 38 år…) Men! 😃 Du er seriøøøst en herlig, ærlig, kvikk, morsom og nyyydelig SOLSTRÅLE!!! 😍🙏🏻 Jeg digger snappene, bloggene og særlig videoene dine! 😃✌🏻Du ber oss om å abonnere på YouTube, men det tok meg laaang tid å få til det… 😬 Det går ikke å abonnere eller å trykke på bjella når man ser videoene fra snapchat, gjennom bloggen og så til YouTube! 😯 Kanskje derfor folk ikke abonnerer, for det går jo ikke!?! 🤷‍♀️ Hvis man går inn på YouTube gjennom Safari/nettleseren, – og deretter søker deg opp, så er det ingen sak å trykke abonner! 😃 Kanskje det hadde gått hvis det var en mer direkte link fra snap, og at det ikke gikk gjennom bloggen? Jeg vet ikke, men prøv deg frem på/med noen, så får du med din flotte personlighet helt sikkert enda flere følgere! 😃✌🏻 Jeg gleder meg til å se mer av deg fremover! Digger deg og Erik sammen også! 🙌🏻😍 Dere er ordentlig fine folk! 😊🙏🏻 … Og! 😂 Hahaha Jeg DÆVVA litt av denne slå-opp-pranken… 😂 De beste ønsker fra Linn

    2. Herlighet😂 bra jobba! Må bare si at jeg syns Erik virket veldig voksen og moden i sin reaksjon. Fikk skikkelig vondt av han. Men bra underholdning ble det😉 Også digger jeg youtube-kanalen din, alt du leverer er av god kvalitet!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg