Jeg skvatt da jeg så dette.. Ligner vi??

Heihei alle sammen, hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg hjemme hos pappa, jeg har nemlig vært på besøk her i dag. Det er alltid like koselig! Jeg lurer på hvordan det blir når jeg flytter helt for meg selv, kommer jeg til å dra så mye på besøk til både mamma og pappa da, eller kommer dem til meg eller hva skjer? – uansett så gleder jeg meg og er sikker på at det blir bra.

Da jeg kom hit i stad hadde Julie funnet fram et bilde av meg og henne da vi var på samme alder, og jeg skvatt helt ærlig da jeg så dette. Det er nesten vanskelig å se forskjell på oss – altså, ser du her hvem som er hvem?

Det er meg til venstre og Julie til høyre, men Gud så like vi var. Noe som også er veldig merkelig når det kommer til dette er jo det at vi kun har samme pappa! Disse bildene er jo så klart to vidt forskjellige bilder, men se på alle likhetstrekkene vi hadde. Veldig gøy! Nå er vi ikke så like lenger:

I dag har jeg faktisk gjort ganske mye, dagen startet allerede klokken 0900 da jeg våknet og gjorde meg klar til et møte. Jeg har filmet og vlogget i hele dag og ikke minst vært på besøk her. Jeg har sovet ekstremt dårlig i natt, så jeg merker nå at jeg begynner å bli litt sliten. Døgnrytmen min er virkelig på bærtur, men det kom vel ikke akkurat som noe sjokk?

Nå skal jeg straks komme meg hjemover, jobbe og redigere litt videoer så blogges vi mer imorgen! Ha en nydelig dag videre babes, love you all.

14 kommentarer
    1. Omg!!! Bilde av deg!!! Døøøøør!😍😍😍😍😍😍 Syyyyyyyyykt pen!!!!!! Altså hvordan går det an å bli så pen?!!!😍😍😍😍

    2. Wow! Det er som kanskje julie farga håret blondt✨❤ Og forresten! Jeg har hørt Nå er det jul 109 ganger om og om igjen✨

    3. Omg😊Så søte dere var❄️😊😊😊😊❄️❄️😊😘Har hørt sangen deres 134 ganger! Tar den på replay når jeg sover og når jeg er på skolen!!!!jeg vil se Mads Hansen synge sangen deres i jule kjolen din uten playback😂😂

    4. Jeg elsker begge dere er sykt fine og flinke med YouTube💪. Dere var ikke så veldig like men like søte❤️😍stå på videre og aldri jo opp jeg er din største fen men bor ikke i Oslo

    5. Julie ser lik ut ahahah💕 Men , jaja!! Elsker deg og sangen din ‘nå er det jul’ såååå masse !!!❤️🌵💕 ILYYYYYYYYY🧡Kan du følge meg på Tiktok? Heter: klaudias_verden 😻

    6. Elsker dere så mye at jeg nesten sprekker av glede når jeg ser på videoen deres så blir jeg så glad 3>Elsker dere så mye kommer fra hjertet💞💞

    7. Veldig flott blogg❤️ Elsker deg Isabelle😍😍😍og sangen deres er helt uhhhhhhhhhhhhhh ubeskrivelig bra😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg