Jeg skal være med i et nytt TV program

Hallo alle mine fine, og god helg! Jeg håper alle sammen har hatt en nydelig uke og en flott start på helgen. Denne helgen skjer det noe veldig spennende for min del og vet at mange av dere kommer til å bli giret. Jeg vet også at det er utrolig irriterende å fortelle A men ikke B, men slik må det bare dessverre bare bli. Heldigvis har jeg lov til å fortelle dere at jeg reiser, det er det ikke alltid man har.

HELGENS PLANER

Fredag: I dag har jeg allerede vært ute av huset og tatt litt spraytan. Det var viktig for meg å få til det før neste uke for da er det som sagt noe spennende som skjer. Nå har jeg akkurat lagd meg mat og skal spise og gjøre litt husarbeid før jeg skal starte å redigere på en video. Jeg er egentlig nødt til å filme litt i dag også, derfor har jeg begynt å vlogge! I kveld skal jeg på live podcast med noen venner før turen helt sikkert går videre ut på byen. Jeg gleder meg!

Lørdag: I morgen har jeg ikke satt av noen ting annet enn å jobbe. Jeg er nødt til å prøve å skrive ferdig blogginnlegg og redigere ferdig et par videoer til uken som kommer. Da er det nemlig ingen tid til det. Så er jeg også nødt til å pakke bagen!

Søndag: Reisedag. Jeg skal være med på en ny TV innspilling som har innspilling i en hel uke. Derfor kommer jeg nok til å være litt fraværende uken som kommer nå, men skal prøve så godt jeg kan å oppdatere litt. Vi får ha tlf bittelitt i løpet av en dag så da gjelder det å være effektiv. Mer enn dette kan jeg vel egentlig ikke si annet enn at det blir utrolig morsomt og utfordrende for meg. Ønsk meg lykke til, det trenger jeg for det her<3

 

Hva skal du i helgen?

11 kommentarer

Siste innlegg