Jeg skal flytte

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Har du fått sett musikkvideoen vår enda? Den kom ut i dag tidlig og ligger på Splay sin YouTube kanal, eller litt lenger ned her på bloggen! I dag tenkte jeg å legge ut en ny video på YouTube, en helt vanlig vlogg egentlig. Der jeg åpner opp om at jeg skal flytte, Gud som jeg gleder meg til det. Jeg snakker en del om dette i slutten av vloggen, men jeg vet det er mange som foretrekker innlegg også – derfor skriver jeg litt om det og hva som skjer i  vloggen her.

Jeg har da bestemt meg for å flytte, mer enn det aner jeg ikke haha.. Jeg skal begynne å dra på visninger (skal faktisk på flere visninger imorgen allerede), noe jeg gleder meg veldig til. Jeg har faktisk aldri vært på en visning før tror jeg! Til alle dere som lurer på om jeg skal leie eller kjøpe – jeg skal kjøpe. Jeg syntes det har vært mye bedre å bo hjemme litt lenger enn å kaste bort penger på å leie. Jeg vil jo ha noe helt eget, så jeg har vært flink med å spare med andre ord! Når jeg flytter kommer det så klart masse flyttevlogger, leilighets tour og mye kult så det er bare å følge med videre. Gjerne abonner på YouTube kanalen min, da blir jeg glad!

Ellers får dere se litt av hva jeg gjør i hverdagen i denne vloggen, den ble ganske morsom så jeg anbefaler alle til å ta en titt!

Håper du liker vloggen:

 

HØR SANGEN VÅR HER: TRYKK HER

Video av at hun lever som meg: TRYKK HER

 

3 kommentarer
    1. Hva skjedde mellom deg og Martine som fikk dere til å ikke henge sammen lenger fra å være sammen veldig ofte?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg