Jeg skal aldri gjøre det igjen…

Hey babes, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har akkurat landet i Oslo og er hos pappa for øyeblikket. Shit, så deilig været er her nede. Jeg renner nesten bort, noe jeg har savnet. Jeg lengter jo fælt ned til syden, men når været er sånn her i Norge kan jeg like gjerne være her!

Jeg har jo vært en uke i Bodø nå, og der var det ikke like varmt. Mange lurer på hvem jeg var hos og hva jeg gjorde i Bodø, noe jeg har sagt at jeg ikke kommer til å dele riktig enda, men i vloggen min som kommer ut i morgen (håper jeg) ser dere nok helt sikkert det 😉

Jeg sov jo ute en hel natt og filmet alt sammen, og den videoen kommer forhåpentligvis i morgen til alle som venter og har spurt etter den. Gled dere! Jeg kan jo gi dere en liten smakebit så dere har noe å glede dere til. Her er screenshots fra videoen som kommer:

Uff. Jeg lovte meg selv å aldri gjøre dette igjen, så dere kan jo tenke dere hvordan det gikk haha!

I morgen har Julie og jeg et intervju med en avis, derfor skal jeg sove hos pappa og dem i natt. Det blir gøy! Nå skal jeg legge fra meg telefonen å være sosial. Vi blogges senere babes. Husk å være snill mot andre rundt deg å behandle alle med respekt! I love you all❤️

5 kommentarer
    1. Til ukens spørsmål:
      Hva tenker du om de influenserne som ikke har utdannelse? Liksom man kan jo ikke leve av å legge ut bikinibilder og blogge hele livet. Du har jo en utdannelse, men hva tror du kommer til å skje i fremtiden til de influensene som ikke har tatt noe utdannelse?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg