Jeg måtte bade i en fontene ute – HELT SYKT

VÆR KLAR FOR DEN SYKESTE VIDEOEN/ COLLABEN NOENSINNE – KOMMER SØNDAG KLOKKEN 12:00

 

Her er noen screenshots fra videoen som kommer på min kanal:

Denne videoen blir uten tvil noe av det sykeste vi har gjort og kommer til å bli så utrolig morsom for alle dere å se på, jeg lover!! Dere burde virkelig glede dere til søndag klokken 12:00 for da kommer det ut 3 videoer på YouTube – en på min kanal, en på Agnetesh sin kanal og en på Carina sin kanal. Vi gjorde SYKE challenges/ utfordringer som jeg vil tørre å påstå er helt forferdelige.

Jeg måtte blant annet bade i fontenen på Nationaltheatret med masse folk rundt, i regn og iskaldt vær. Agnete måtte drikke dovann + mye mer, mens Carina faktisk drakk sitt eget tiss. JEG VET – helt sykt kvalmt!! Heldigvis drakk ikke jeg tiss haha.. Vi gjorde et par crazy utfordringer, så det er bare å glede seg til SØNDAG KLOKKEN 12:00.

 

11 kommentarer
    1. Haha, da har du antagelig badet i urin fra uteliggere, natteranglere og omreisende.. Og ikke minst fuglelort fra duer og måker.. Håper du ikke blir syk..

    2. Sorry for at eg ikke svarte!!!! E såååå lei meg for at den Youtuberen som eg liker aller best ikke fikk svar a meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I❤️U Plis svar!!!!???? Da liker jeg deg endå mer!! (Selv om det ikke går ann) Kan du prøve å ringe meg på nytt???

    3. Neiiii! Håper du ikke blir syk. Litt trist å tenke på alt du kan ha bada i😁. Gleder meg til videoen kommer ut😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg