Jeg må slutte med YouTube

19 kommentarer
    1. Med en gang jeg så denne på YouTube visste jeg det var aprilsnar siden du sier hele tiden du elsker YouTube og jobben din

    2. Hei Isabelle. Skjønner deg så godt! Du jobber jo dag og natt for at vi skla få noe å se på! Du er en så utrolig tøff å snill jente! Du jobber så hardt også er det jo selfølgelig folk som må slenge dritt. Du MÅ IKKE høre på de. De er bare dumme og misunnelige! Du er så flink på YouTube bloggen osv! Du tar kjempe gode valg som passer deg! Til de som sier at dette er en april snar: det er IKKE sant. Isabelle ville aldri ha tullet med noe sånt! Hun har det vanskelig! Å det MÅ vi akseptere! Jeg støtter deg Isabelle!❤️ Elsker videoene dine!❤️

    3. På skolen idag, tok lærerne ut telefonene våres fra mobilhotellet å byttet de ut med sakser, (vi har en type boks til mobilhotell) så tok lærern å dyttet boksen på gulvet, det skulle liksom være eg uhell, å alle i klassen trodde på det, vi stilte oss i kø, for å få sjekke om telefon fortsatt fungerte, da vi fikk vite at d var en aprilsnarr…😤 i friminuttet gikk vi inn å snudde alle pultene opp ned ink. Kateteret, så satte vi søppelboksen oppå døre, sånn at den datt ned når læreren kom inn, vi måtte ta hevn😂

    4. Synest egt at det var en dum aprilsnarr.. ikke noe gøy å kødde om sånne ting. Utmattelsessyndrom er en vanlig «sykdom» som mange har vanskelig med å være åpen om… håper du skjønner at dette kanskje ikke var so morsomt.

    5. Maia du har nok ikke sett videon dette handler om fordi hun sier selv i videon at det var aprilsnar

      1. Det er jo gjerne du som ikke har sett videoen som skriver at det er aprilsnarr. Hadde du sett den hadde du skjønt hvorfor Maia skrev det.

    6. Oi, der lurte du meg trill rundt assa😂 Men det du sier om at du er utbrent og burde ta en pause er noe du kanskje burde gjøre? Ingen mennesker må stå på dag og natt for å kunne gjøre slikt. Alle må ta en pause en gang iblant<3

      1. Det er noen som passer på hunden min, fordi jeg er borte og så da de at dem hadde klart å kaste en pinne i vegen da det kom en bil og jeg gråt og gråt😭, jeg hadde jo glemt at det er 1.April og jeg har tatt igjen, vil du vite det….? Her kommer det….. Jeg sa at båten synker men dem trodde ikke på meg før jeg sendte et bilde jeg tok bilde av utsiden av båten og redigerte det 😂 (DEM TRODDE PÅ DET) 😂😂 JEG ELSKER DEG så sykt og håper du ikke slutter med noe av det du driver med og at vi kan møtes en gang siddn jeg er din aller største fan😲😲. I❤️USM// i love you so mutsh, håper vi møtes ISABELLE ERIKSEN😲😲😲❤️❤️❤️ MITT navn er Frida kvarberg du kan søke på google så ser du at jeg er et menneske😂du kan vise bilder og forklare noe om meg oå yt kanalen din ❤️❤️❤️

    7. Det er noen som passer på hunden min, fordi jeg er borte og så da de at dem hadde klart å kaste en pinne i vegen da det kom en bil og jeg gråt og gråt😭, jeg hadde jo glemt at det er 1.April og jeg har tatt igjen, vil du vite det….? Her kommer det….. Jeg sa at båten synker men dem trodde ikke på meg før jeg sendte et bilde jeg tok bilde av utsiden av båten og redigerte det 😂 (DEM TRODDE PÅ DET) 😂😂 JEG ELSKER DEG så sykt og håper du ikke slutter med noe av det du driver med og at vi kan møtes en gang siddn jeg er din aller største fan😲😲. I❤️USM// i love you so mutsh, håper vi møtes ISABELLE ERIKSEN😲😲😲❤️❤️❤️ MITT navn er Frida kvarberg du kan søke på google så ser du at jeg er et menneske😂du kan vise bilder og forklare noe om meg oå yt kanalen din ❤️❤️❤️

    8. Jeg vil ikke være en hater og jeg prøver heller ikke det. Men, som en som har slitt veldig mye med disse tingene du spøker om, så synes jeg det var utrolig trist å se på det. Jeg fikk inderlig medfølelse med deg, og da du sa Aprilsnar ble jeg rett og slett utrolig skuffet. Dette er ikke noe man spøker med. Det er er veldig stort tema i dagens samfunn, og mange, inkludert meg sliter. Jeg synes du virker som et veldig hyggelig og morsomt menneske, men det var utrolig trist å se deg tulle med noe så alvorlig.

    9. Ja men VICKTORIA OLSEN, Isabelle sa jo at vi IKKE skulle si at det var aprilsnar, for da skjønte de andre det, for de som ikke har sett videoen, vis du har følgt med i videoen da !!!!! SO!! HAHA😂😂 Rekt!😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg