JEG KJØPTE 3 DESIGNER VESKER PÅ 1 DAG

Reklame | Nelly, norwegian time, zvipp

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det veldig fint og gleder meg masse til i morgen, hva skal du på 17. mai? Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra legen, jeg var nemlig nødt til å ta en generell helsesjekk. Det så litt mer alvorlig ut enn det det egentlig var, haha. Beklager til alle som trodde det hadde skjedd noe alvorlig med meg da jeg la ut stories på Snap og Instagram.

Enda mer alvorlig så det jo også ut da min forrige snap var av at jeg kjørte bil, haha.. Så langt tenkte jeg ikke. Det kunne jo sett ut som jeg var i en ulykke. Heldigvis var ikke det tilfelle, så til alle som har spurt – Tusen takk for at dere bryr dere, men det var kun en generell helsesjekk!

I går gjorde jeg noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre. Jeg har egentlig hele livet mitt vært veldig flink med penger og kjøper meg veldig sjeldent noe fint og dyrt, helt til i går.. Jeg fikk et skikkelig kick og fikk utrolig lyst på noen nye vesker. I Norge har vi jo veldig få designer butikker som selger fine vesker, derfor tok jeg til Finn.no og Tise og så litt på vesker og ble forelsket i mange.

Det som er genialt med slike nettsider er jo at du kan kjøpe vesker som er svin dyre, til en mye billigere penge. Derfor gjorde jeg det og har nå spart flere tusen kroner, hvis man tenker på det sånn. Slike designervesker er også utrolig lett å selge igjen, så hvis det skulle bli krise eller om jeg ikke ønsker å beholde en av veskene kan jeg bare selge den igjen!

Jeg kjøpte meg en Louis Vuitton veske, en Prada veske og en Chanel veske med bare noen få timer mellomrom. Haha hvor sykt er ikke det, omg!! Jeg er fullt klar over at dette høres veldig ”kvalmt” ut og for det beklager jeg, men dere som kjenner meg og leser bloggen min vet at jeg aldri sløser eller bruker masse penger på tull. Jeg jobber også veldig hardt og syntes jeg fortjente det!

Jeg vlogget hele dagen i går og gjør mye annet i videoen så hvis du vil, gjerne sjekk ut videoen på YT kanalen min! Der viser jeg også veskene mye bedre. Husk også å abonnere på kanalen min og bli en del av VIP – da trenger du bare å trykke på bjella ved siden av abonner knappen.

 

LINK TIL SKINN BUKSEN: https://my.nelly.com/link/click/91041

LINK TIL GENSEREN: https://my.nelly.com/link/click/91042

LINK TIL MASSE FINE KJOLER: https://my.nelly.com/link/click/91040

LINK TIL KLOKKEN MIN: https://norwegiantime.no/collections/signature/products/norwegian-time-by-isabelle-eriksen

 

Vi blogges senere babes, jeg håper alle får en nydelig 17. mai feiring❤️🇳🇴 I LOVE YOU ALL.

7 kommentarer
    1. Jeg synes du skal ha på deg kjole nr.2 fordi det er 17.mai. Og da er det jo mye rødt. Også kler du rødt kjempemye.

    2. Dette er ikke ment for å være frekk, men å bruke helsa si som clickbait synes jeg er litt usmakelig. Jeg liker å følge med på bloggen din, men at du nå brukte at folk skulle være bekymret for deg på den måten synes jeg var ufint. Mistet litt respekt for deg som blogger akkurat nå.

      1. Har da ikke brukt helsen min som noe clickbait? Det eneste jeg skrev var at jeg fortalte hva jeg gjorde på det bildet? At det ser mer alvorlig ut enn det det er skriver jeg også?

        1. Hun mener at du legger det ut på Instagram og snapchat uten å forklare hva som skjer, forså å legge det ut på bloggen sånn at menge skal sjekke bloggen din.

    3. Omg ej e 100% enig m dj m clickbait! Digga bloggen mn clickbait e litt longt og ta d, venta på at noken sku sei noke😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg