Jeg har vært å sett på kattunger

Hey babes, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har det veldig bra om dagen ❤️ Det er en ting jeg ikke klarer å holde hemmelig for dere. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å dele noe av dette før selve dagen kom, at jeg har skaffet meg en katt, men jeg bare klarer ikke å vente med å vise dere!

Jeg har vært å sett på kattunger! De er så søte. Jeg gleder meg så mye til jeg endelig får meg en kattunge og kan hente den og ta den med meg hjem. For noen uker siden delte jeg jo her på bloggen og mine andre sosiale medier at jeg har fått godkjent at jeg kan ha katt i leiligheten og da var jakten i gang. Det tok ikke lang tid før jeg fikk en melding på Instagram DM av en nydelig følger som har kattunger til salgs og da måtte jeg selvfølgelig dra å besøke disse.

   

Se så søte❤️

Jeg filmer også hele denne prosessen med at jeg får meg katt til YT kanalen min, så det er bare å følge med der! Dere får så klart beskjed med en gang jeg har fått med meg en kattunge hjem.

Mine følgere skal forresten også få bestemme navn på kattungen jeg får meg, dette kommer til å skje på YT. Så hvis du vil være med å bestemme hva katten min skal hete må du abonnere på kanalen min HER.

 

 

42 kommentarer
    1. Hvis du får ta imot to katter anbefaler jeg det. Er jo en del jobb med de i starten, men etter hvert som de blir eldre finner de mye trygghet i hverandre. Det er nok min største feil, at jeg ikke tok broren også, for min katt er veldig redd andre dyr. Mens jeg ser at de som har flere er mye tryggere på hverandre. Bare gled deg! Når en først får de i hus, lurer man på hvorfor man levde så lenge uten! 😻

    2. Jeg har noen forslag på navn
      🐱Jentenavn
      Puselise
      Lizzy
      Milli
      Mille
      🐱Gutte navn
      Findus
      Pusur
      Leo
      Felix

    3. De var såååå søte omg!!🥰🥰😍du er verdens beste forbildet elsker deg såååå mye du aner ikke og jeg har sendt deg Dm på Instagram om at du er forbildet mitt osv så jeg håper du ser denne og svarer på både denne kommentaren og Instagram Dm-en min😍😍😚😚❤️❤️🤪🤪du er verdens beste!!💕☺️

      1. Forbilde?
        Isabelle er verdens dårligste forbilde!
        Hun tar silikon og sånt 😞 Og hun har vært med på pærra🤢 Der har de ho sex sånn heeeele tiden😣 Hun lager videoer om sex når vet at det er barn som ser på! Jeg er ikke så gammel selv, men får IKKE lov å se på Isabelle sine videoer🥺 Ikke vennene mine heller

        1. Altså det man gjør eller er med på definerer ikkje en person, bare fordi hun har vært med på et reality program betyr ikkje det at hun e en dårlig person, og hvem sier at oerra e en dårlig ting? Man har det jminnfo drit gøy der og skaper minner for 👍livet, tenk litt før du skriver

        2. Altså det man gjør eller er med på definerer ikkje en person, bare fordi hun har vært med på et reality program betyr ikkje det at hun e en dårlig person, og hvem sier at oerra e en dårlig ting? Man har det jminnfo drit gøy der og skaper minner for 👍livet, tenk litt før du skriver

    4. Jeg vet at du ikke kommer til å sjekke Dm en jeg sendte deg men håper på det isåfall heter jeg sirill.marie05 ❤️🤘🏻😚hadde betydd såååå mye omg!!! Hvis du ser denne svar og svar på den andre meldingen på Instagram du er best elsker deg!!🤘🏻😍😭💕🤪☺️🥰

    5. Hei Isabelle!
      Jeg har en svart og hvit katt som heter Milo. Han er utrolig søt og det er et navneforslag 🙂 hvis ikke det er fengende har jeg noen andre her: Alex, Findus, Mia og Belle

    6. Husk å ta allergitest først☺ og husk at de kan leve i 20 år, så det må være veloverveid. De er nydelige😙

    7. Jeg anbefaler også to katter. Er ikke noe ekstra arbeid, og bedre for katten som skal være inne alene når du drar ut. Har selv to. De er bestevenner 🙂 og det blir dine også hvis du får to, og kastrerer/steriliserer så klart.

    8. Håper du kommer til å fronte kastrering og id-merking! 👏

      Det er også anbefalt at man har to stykker når de skal være innekatter, da de har mye selskap i hverandre. Har du balkong kan man sikre den med netting slik at de har et “uteareale” ellers kan man lufte i bånd dersom det er en mulighet.

      Lykke til med nytt/nye familiemedlem

    9. Hei 🙂 Hvis du skal ha innekatter er det på det sterkeste anbefalt å ha to stykk. Katter er flokkdyr. Jeg håper du leser deg opp ordentlig hva det vil innebære å ha innekatt og katt generelt.

    10. Jente: Isabella, zita,bella,blomst,missi,serr,omg,online,Kathinka,oella,leona, prinsessa, darling. Gutter: mio,Milano,pus,minus,Rasmus,gråtass,aiko,Corneliuss,rex,Tarzan,junior,Max,tassen,princ.

    11. Jeg har vært og sett på kattunger*

      «Å» skal bare brukes foran verb bøyd i infinitiv. Verbet «sett» er ikke bøyd i infinitiv, men i fortid, og det skal derfor være «og» foran verbet istedenfor «å».

    12. Omg! Så søte kattunger!!❤️
      Jeg vil også ha en kattunge, men med en gang vi finner en er det selvfølgelig solgt😅. Vi har jo egentlig en katt, men vi har veldig lyst på en kattunge

    13. Heihei, jeg bare lurte når episodene for vi som ikke har abonnent på dplay blir tilgjengelig? 😜har sett de første men har veldig lyst til å se resten😃

    14. Heihei, jeg bare lurte når episodene for vi som ikke har abonnent på dplay blir tilgjengelig? 😜har sett de første men har veldig lyst til å se resten😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg