Jeg har tatt tatovering

Hallo alle mine fine, god fredag! Jeg håper alle har en fantastisk start på helgen. Akkurat nå er jeg på vei for å møte Erik, vi skal på kino å se den nye filmen «swingers». Jeg er faktisk veldig spent på den filmen, den har jo fått så dårlig terningkast, haha.

Har også gjort noe jeg aldri trodde jeg kom til å gjøre igjen i dag. Jeg har tatt tatovering!! Lovet meg selv for litt siden å ikke ta flere tatoveringer, så dette ble veldig spontant. Tok ikke noe stort, kun et lite hjerte på lillefingeren. Samme som kusina mi. Vi skulle egentlig bare chille og ta litt bilder i dag, men da vi gikk forbi en tatoverings sjappe i stad var det gjort. Jeg kødda og sa «vi skal ikke ta lik tatoveringen da» på kødd, og da Silje svarte ja måtte vi bare gjøre det haha!

Crazyyy, hva syntes du? Jeg digger det ❤️

7 kommentarer
      1. Fyfaen så jævla barnslig du er. Liten kid som ikke klarer å se nippel uten å si fra
        Faen ass, jeg orker ikke tenke på det engang.
        Det gjør da ingen faens ting at hun ikke bruker bh.
        For der første så er det jævlig ukomfertabelt, for det andre så er ikke en kvinne nødt til noe som helst

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg