Jeg har reist

Hallo alle mine fine og god morgen! Jeg håper alle har en nydelig dag til nå. Jeg har akkurat stått opp og fått spist litt frokost. I går kveld reiste jeg avgårde til hytta her på Sjusjøen! Jeg ble så lei av å være hjemme alene så jeg tok meg en liten tur hit. Jeg skal ikke være her så alt for lenge, nyttårsaften imorgen skal nemlig tilbringes hjemme i Oslo!

Så i dag skal jeg stå på ski, være masse ute på fjellet og kose meg masse! Jeg håper du får en nydelig dag videre også blogges vi senere. Jeg vlogger også disse dagene på fjellet så det er bare å glede seg til en ny vlogg på kanalen ganske snart.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg