Jeg har rabattkode på Nelly til dere

Reklame | Nelly

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. Nå som det er januar er det alltid tid for litt shopping – både fordi det er masse salg, men også fordi det er et nytt år! La oss kickstarte dette året med stil folkens, haha.. Selv er jeg skikkelig sløv til å shoppe, men det er alltid i januar og rett før sommeren jeg titter innom mine favoritt nettbutikker og klikker meg noen godsaker hjem.

Jeg har faktisk skaffet alle mine fine følgere hele 20% rabatt hos Nelly.com sin skjønnhetsside- noe som er ekstremt kult. Jeg som digger nettbutikken til Nelly.com

KODEN ”ISABELLE20” gir 20% RABATT HOS NELLY.COM

KODEN VARER FREM TIL MANDAG 14. JANUAR OG GJELDER SKJØNNHETSAVDELINGEN.

DIREKTE LINK TIL NETTSIDEN: HER

🌸Her er mine favoritt klær i nettbutikken

1.HER 2. HER 3. HER

1.HER 2. HER 3. HER

1.HER 2. HER 3. HER

  1. 1. HER 2. HER 3. HER
  2. 1. HER 2. HER 3. HER
  3. 1. HER 2. HER 3. HER

KODEN ”ISABELLE20” gir 20% RABATT HOS NELLY.COM

KODEN VARER FREM TIL MANDAG 14. JANUAR OG GJELDER SKJØNNHETSAVDELINGEN.

DIREKTE LINK TIL NETTSIDEN: HER

🌸🌸🌸

4 kommentarer
    1. Elsker deg og kanalen din på YouTube,du er ett stort forbilde for meg,stå på videre🖤🖤😘

    2. Tjener du mye på bloggen? Har dy lyst å si hvor mye? Og hva tjener du mest på? YouTube, Insta, blogging, eller andre ting? Har du tips til andre om hvordan de kan starte og med hva? Elsker alt du gjør og hvordan du bare fortsetter å stå på! Du virkelig favoritt bloggeren min.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg