Jeg har løyet til dere – Jeg beklager..

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. I dag våknet jeg ikke før etter klokken 12, noe som var ekstremt deilig. Jeg har sovet veldig lite de siste nettene så jeg trengte virkelig å sove ut en dag. I dag har jeg heller ingen planer, det skal jeg nyte for det er deilig noen ganger.

Jeg har av en eller annen grunn skikkelig dårlig samvittighet, selvom jeg egentlig ikke burde ha noe grunn for å ha det. Det siste døgnet har jeg fått rekordmange bekymringsmeldinger på grunn av (åpenbart) aprilsnarr videoen jeg postet på YouTube i går. Jeg køddet med at jeg måtte slutte med YouTube og utrolig nok var det mange som ikke fikk med seg at det var kødd. Det syntes jeg er merkelig med tanke på at jeg faktisk sa i slutten av videoen at det var aprilsnarr.

Hvis du lurer på om det er sant eller ikke – hvorfor ikke bare se hele videoen og få svar på det? Haha, jeg skjønner ikke. Jeg setter likevel utrolig stor pris på alle de fine meldingene jeg har fått, dere er virkelig de beste! Tenk at det er så mange som bryr seg om meg og blir lei seg om jeg har det vondt? Det er helt sykt og jeg kan virkelig ikke takke dere nok.

 

Så til dere som enda ikke har fått det med dere – JA DET VAR KØDD. Jeg skal ikke slutte med YouTube og jeg har det helt fint! 

 

❤️I LOVE YOU❤️
___________________________

4 kommentarer
    1. Haha jeg visste det var aprilsnar siden du har sagt så mange ganger før at du elsker YouTube og jobben din og at du aldri vil slutte med det, og siden denne kom ut akkurat 1 april liksom dagen det er aprilsnar.

    2. Åh nå ble jeg så glad at jeg griner😭😭💞 en av de tingene som gjør hverdagen min fine er deg, så da ble jeg veldig lei meg, men er superglad på at det var aprilsnarr😂 Men takk at du tok med meldingen min💞 det gjorde meg også veldig glad💞😂

    3. E gadd ikke se videoen sia e forstod at det va aprilsnarr video når e såg den på sånn anbefalt greie. Men du va kreativ med den idéen da

    4. Det er ikkje lov å lure folk sånt 👎👎👎❤️❤️❤️❤️ men det var jo aprilsnarr så morosam da hade 🤗🤗 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg