JEG HAR KJØPT LEILIGHET

OMG folkens – Jeg har kjøpt meg egen leilighet!! Endelig kan jeg fortelle dere dette. Helt siden 10. januar har jeg visst at jeg har fått meg leilighet, men jeg har ikke turt å fortelle dere det før i dag – rett og slett fordi jeg ville vente til leiligheten var borte fra Finn, men også fordi jeg ville vente til kontrakter osv var skrevet under på. Noe det ble i dag!

Jeg er helt i ekstase og er ikke minst utrolig stolt! Jeg håper dere blir glad på mine vegne og har lyst til å følge meg på denne flytte reisen. Det kommer så klart flytte innlegg og vlogger på YouTube, noe jeg vet veldig mange har lyst til å se. Jeg flytter inn og tar over leiligheten allerede i februar så ventetiden er ikke lang, selvom jeg veldig gjerne kunne flyttet inn imorgen, hehe!

Jeg har bestemt meg for å ha en liten Q&A rundt dette, så hvis det er noe du lurer på angående min nye leilighet er det bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget, eller sende meg en personlig melding på sosiale medier så skal jeg få svart på alt av spørsmål i en video og/ eller et innlegg.

HUSK Å ABONNERE PÅ YOUTUBE KANALEN MIN HER

 

SPØRSMÅL OM LEILIGHETEN? 👇🏼 Legg igjen en kommentar.

🎉🎉🎉

14 kommentarer
    1. Gratulerer med leilighet❤️ håper på at du får mange fine år fremover der👱🏼‍♀️. *hint hint*”👨‍👩‍👧‍👦”

    2. Kan du legge igjen linken til den nå utløpede Finn.no linken til leiligheten du nettopp kjøpte? 😀
      Tror vi alle har lyst å se hvordan den ser ut på bilder (spesielt finn.no bilder siden de alltid er tatt professjonelt) 😍

    3. Du er så kul ❤️❤️Jeg skal flytte fra hus til leglihet så da får jeg kanskje noen tips fra deg på hvordan rommet mitt blir😂❤️❤️Jeg er stor fan av deg😂🤞🏼❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg