Jeg har fått verdens største blåmerke – Dette skjedde

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det? Fått noe julestemning enda? Det har ikke jeg, jeg får nesten aldri julestemning før selve julaften. Ganske kjipt, menmen. I dag tidlig brukte jeg flere timer på å faktisk svare døds mange av dere som har skrevet til meg på Instagram. Jeg syntes det er så enormt koselig, og jeg sette så stor pris på alle dere som følger meg og bryr seg om meg. Jeg har de beste følgerne! Love you.

Ellers har jeg det veldig fint, bortsett fra at jeg har seriøst fått verdens største blåmerke på låret og det gjør ganske vondt. Hele låret mitt er helt hovent, haha.

Her om dagen skulle jeg til noen venninner og flink som jeg var droppet jeg taxi og tok bussen. Jeg pleier jo nesten alltid å ta taxi om jeg skal steder, spesielt nå som det er så kaldt ute. Da jeg skulle reise meg opp for å gå av bussen klarte jeg å tryne, haha. Men det verste av alt er at jeg ikke trynet ordentlig, jeg bare dultet borte den ene stangen, noe de fleste gjør på en buss når den kjører. Det gjorde litt vondt der og da, men jeg trodde virkelig ikke jeg kom til å komme hjem igjen med et så stygt og hovent lår. Herregud, jeg ler av meg selv. Er det mulig å være så klomsete?

Nå får jeg straks besøk av en venninne, så skal jeg filme noen videoer, og i kveld kommer Erik en tur til meg! Ha en nydelig dag videre babes, og ikke tryn på bussen eller isen. Da kan du risikere å se ut som meg! Vi blogges senere, love you all❤️

10 kommentarer
    1. Love you Isabelle jeg ser alle vidioer dine og liker alle du er best…. jeg tror ikke du leser denne men jeg vil prøve jeg er så glad i deg hilsen din største fan❤️❤️❤️❤️❤️👍👍

    2. Jeg kjenner meg i gjen en gang falt jeg så beine mitt gikk ned i en tre flåte.Siden det var en planke som var vekke som var ca 4 cm.Og jeg så ikke den så galt rett i det hullet med hele beine så æ satt nede, og da fikk æ panikk og bare dro beinet opp så fort æ kunne.Men da gikk vi hjem siden fikk ett svæææært blått blå merke over heeele foten og det er ikke overdrevet.Det var over hele foten og fikk jo beinet i et 4cm langt hull side fat var så glatt og vi bada🥶😕

    3. Kan gjøre veldig vondt når har et blåmerke som er stort. Husker selv for noen år siden, fikk to store blåmerker som dekka hele rompa mi. Hele rompa mi var blå og jeg klarte så vindt å sitte på en stol den gangen. Moren til ei venninne av meg fikk helt sjokk når hun fikk se bilde av hvordan rompa mi så ut med disse blåmerkene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg