Jeg har fått tidlig bursdagsgave av Erik

Hei babes, Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg er bare nødt til å fortelle dere noe helt sykt gøy! Som de fleste vet har jeg straks bursdag og har egentlig gruet meg litt til det. Har ikke rukket å planlegge en stor fest og slie ting, og det er jeg veldig glad for nå. I helgen fortalte Erik hva jeg skulle få i bursdagsgave av han, og jeg ble helt stum da han sa det. HAN HAR KJØPT EN REISE TIL OSS! Vi reiser nå på fredag og blir borte en uke, og shit som jeg gleder meg.

Vi skal ganske langt, til et varmt og godt sted! Akkurat hvor har jeg ikke lyst til å fortelle dere enda, men her er noen bilder fra stedet.

Bilderesultat for egypt beach hilton waterfall

Bilderesultat for egypt beach hilton waterfall

Bilderesultat for egypt

Klarer du å gjette hvor vi skal?

Jeg har lengtet så lenge etter varme, strand og sol og nå reiser jeg om bare noen dager! Erik har jo bursdag i desember og jeg lurer virkelig på hvordan jeg skal klare å toppe dette, det blir vanskelig.

31 kommentarer

Siste innlegg