Jeg har dårlig samvittighet

Hey babes, jeg håper alle sammen har det fint om dagen. Hvordan har det vært å begynne på skolen igjen til dere som går på skolen? Nå har jo Norge endelig begynt å åpne litt opp igjen, men jeg er fortsatt litt skeptisk til å møte masse folk. Jeg tror mange kommer til å bli litt sløve med reglene nå som myndighetene har åpnet Norge litt igjen. Jeg har egentlig bare fortsatt litt slik som før, og ikke møtt mange mennesker. Jeg har på følelsen av at det er lurt haha!

Uansett, i går fant jeg ut av at Erik har laget en disstrack til Lucifer (kattungen min). Jeg har selv ikke hørt den enda for jeg skal nemlig reagere på den på YT kanalen min når jeg først hører den. Så følg med der! Det er utrolig mange som lurer på hvordan det går med meg og Lucifer. Nå har jo han bodd her hos meg i 3 uker og det kunne faktisk ikke gått bedre! Jeg er så glad og han er så flink og ikke minst verdens søteste. Tusen takk til alle dere som sender meg tips og triks til hva jeg burde gjøre og hva jeg ikke burde gjøre. Jeg har virkelig de beste følgerne!

Ellers skjer det noe utrolig spennende på jobbfronten. Dette er dessverre hemmelig enn så lenge! Jeg hater virkelig folk som kun sier A men ikke B, og nå er jeg en av de… Men jeg må bare si det. Jeg er så stolt og glad, og jeg gleder meg som en liten unge til jeg kan dele en kjempe kul nyhet med dere! GLED DERE, sier jeg bare❤️😭

I det siste har jeg også tenkt veldig mye på dere, og jeg skal ærlig innrømme at jeg får ganske dårlig samvittighet over hvor dårlig jeg har vært til å oppdatere bloggen. Det er ikke så lett når jeg ikke gjør så veldig mye gøy heller, så tips om blogginnlegg setter jeg stor pris på! Jeg har faktisk vurdert mange ganger å slutte med bloggen og heller drive fullt med YT, men jeg klarer liksom ikke. Hva tenker dere? Dere som følger meg fast vet jo også at jeg satser mye mer på YT om dagen og det er det jeg bruker mest tid på og ikke minst syntes er det morsomste. Der kommer det jo ut flere videoer i uken. Jeg har inntrykk av at mine følgere også liker YT bedre enn blogg, men det er alltid noen som foretrekker å lese i stedet for å se på en video! Sooo, i’m here for you❤️

Jeg håper alle får en nydelig dag videre og ikke minst en nydelig 17.mai helg. Husk å ta vare på alle rundt deg! Vi snakkes babes, I love you.

27 kommentarer
    1. Du kan ikke slutte! Du har verdens beste blogg! Du trenger virkelig ikke å ha dårlig samvittighet🥺🥺

    2. nei ikke slutt med blogg, jeg elsker å lese bloggen din og å se på videoene dine <3 ps elsker deg verdens aller beste forbilde noesinne
      <3

    3. Hei! Visst bloggen drar ned motivasjonen på yt så er det lurt å slutte med blogg. (Etter min mening) Men du kan fortsatt blogge, men blogge når du har noe å skrive om, og eller når du har lyst.

    4. Ikke stress og ha dårlig samvittighet fordi vi følger fortsatt med på YT og Insta brk din viss du velger og slutte med blogg. Du må jo få litt tid til familie lsm🥰

    5. Tror de fleste har forståelse for at du ikke blogger like ofte som før. Så så lenge du legger ut litt innimellom, så håper jeg du vil fortsette! 😀 <3

    6. Ikke slutt! 😭💕Trapp heller ned litt og skriv litt når du vil👍🏼Jeg liker best spørsmålsrunder som “ukens spørsmål”, “jeg svarer på private spørsmål” eller “jeg svarer på alt dere lurer på” ❤️Hadde også vært gøy med en spørsmålsrunde om Lucifer, bare et tips😉Hadde også vært kjempegøy om du hadde lagd sånne lister med f.eks. “5 beauty hacks”, “5 flaue ting jeg har gjort” eller “5 fitness hacks” 💛Love you so much💕💕💕💕

    7. Hei, jeg har savnet å kunne lese blogginnlegg fra deg så jeg håper virkelig ikke du slutter å skrive. Du er veldig flink med ord 😍

    8. Mm.. egt så vil jg at du IKKE skal slutte med yt eller blogg hehe.. men hvis jeg MÅTTE velge en så ville det blitt blogg

    9. Hei Isabelle.
      Jeg liker best å se yt.. men de må vare lengre syns jeg. Kan du ha en video der du filmer i 1 time.? Hva gjør du når du er ferdig å filme YouTube. Hvordan er du utenfor YouTube og bloggen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg