Jeg har bestemt meg – Klarer jeg det?

Reklame | Boostbox.no

Folkens, jeg har endelig bestemt meg for å prøve å trene igjen. Dere som har fulgt med på livet mitt en stund vet jo veldig godt hvordan det har gått for meg når det kommer til trening. Jeg klarer aldri å fortsette! Derfor har jeg fått bestilt meg Boostbox som inneholder masse gode trenings ting. I første omgang kommer jeg nemlig til å trene litt hjemme, fordi det er mye enklere for meg! Derfor passer Boostbox perfekt for meg. Noe som også er veldig gøy er at jeg så deltakerne på Paradise Hotel fikk en Boostbox inne på hotellet!

I hver eneste pakke er det masse bra trenings produkter og alle pakkene er forskjellige. Den ene boksen min heter STYRKE og inneholder blant annet en trenings strikk, men også masse annet. Jeg fikk faktisk sjokk da jeg åpnet den og så hvor mye jeg fikk. Skikkelig digg, og nå gleder jeg meg til å komme ordentlig i gang. Kryss fingrene for meg folkens!

Sjekk ut Boostbox – TRYKK HER

Sjekk ut Boostbox – TRYKK HER

5 kommentarer
    1. Isabelle jeg vedder på at du klarer dette siden du har klart så mye annet, jeg heier på deg dette kommer du til å klare isabelle😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘🏃‍♀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg