Jeg hadde det så vondt..

Heihei alle mine fine, hvordan har dere det? Fint håper jeg. I dag har jeg det mye bedre enn i går! Shit så vondt jeg hadde i hodet og så dårlig jeg følte meg. I går var en sånn dag jeg bare lå rett ut på sofaen og ikke gjorde noen ting. Jeg hadde så vondt i hodet at det også gikk utover nakken min, ikke digg. Heldigvis har jeg nesten aldri vondt i hodet, for det er virkelig helt forferdelig. Det er så mange andre steder jeg heller vil ha vondt enn akkurat hodet, haha!

Det er altså grunnen til at jeg ikke blogget i går og det beklager jeg for, men jeg vet at mine følgere forstår. For dere er fantastiske! Jeg fikk så mange god bedring meldinger, så tusen takk til alle dere. Jeg føler meg alltid så mindre ensom og alene når jeg leser meldinger jeg får på Instagram og kommentarer på bloggen og YT.

Akkurat nå sitter jeg på kjøkkenet og har akkurat dyttet i meg et pizza stykke fra i går, mens jeg stirrer ut av vinduet og lurer på hva jeg skal finne på i dag. Været er ikke på topp så jeg får ikke dårlig samvittighet av å sitte inne. Det passer egentlig veldig bra for jeg har en del jobb jeg må fort gjort før i kveld.

Jeg har begynt å se på en ny serie på Netflix, den heter ”The Society” og er egentlig ganske bra. Jeg har ikke kommer så langt så jeg er fortsatt litt forvirra, men om du trenger serie tips kan jeg anbefale den! Jeg håper alle har en nydelig dag videre. Husk å ta vare på alle rundt deg og behandle alle likt <3 Vi blogges senere! Husk at om det er noen innlegg her på bloggen du ønsker å lese er det bare å legge igjen en kommentar. Jeg setter alltid pris på blogg tips! Love you all❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg