Jeg gikk gjennom insta meldingene til kjæresten

12 kommentarer
      1. Nei haha, hvorfor det? Han har lov til å ha jentevenner og snakke med andre jenter. Noe av det verste jeg vett er sjalusi osv. Fant heller ikke noen veldig ille meldinger etter min mening, haha. Noe av dette var til og med før vi to ble seriøse!

    1. La dusten gå,eg e her for deg på alle måter😉😍Gjør det igjen det love eg deg,så du fortjener ein skikkelig bra gutt som elsker å bruke tunga,kan eg få spørre deg ka BH-size du bruke😍Skikkelig puppegutt her,men du ska få alt du ønsker deg både i og utenfor lekerommet😘😂😂😂

    2. Hei vile bare si. Elsker videone dine ❤️håper det skjer ikke noe vondt i livet ditt bare det gode❤️ du er et supert forbilde og vil bli like glad og snill som deg❤️ love you du er en engel i det blåe himmel❤️❤️❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg