Jeg går til psykolog + Konfirmasjon bildedryss

God lørdags kveld alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Jeg håper dere har en nydelig helg så langt, det har hvert fall jeg. I dag har jeg faktisk vært i konfirmasjon, noe som alltid er like koselig. Jeg var i konfirmasjon til en som heter Annika, datteren til Anne Brith. Hun er så søt!

Gratulerer med dagen Annika – og til alle andre som har konfirmert seg i dag!

Det er utrolig merkelig, men jeg husker nesten ingenting fra min egen konfirmasjon. De årene er noen år i livet mitt jeg sliter skikkelig med å huske, og jeg aner ikke hvorfor. Skikkelig rart og egentlig litt trist!

Uansett. For øyeblikket sitter jeg i stua hjemme og ser på Skal vi danse. Love it! I går var jeg hos psykologen min, som jeg går til. Jepp, jeg går til psykolog. Alle trenger noen å snakke med innimellom som man nødvendigvis ikke kjenner. Jeg har alltid tenkt at jeg ikke trenger å gå til psykolog og at det ikke blir å hjelpe uansett hva slags problemer man har. Men bare det å tømme seg til en annen person kan hjelpe!

Jeg håper dere får en fin kveld videre, også blogges vi mer senere! Husk å ta vare på deg selv og alle rundt deg. I love you all❤️

7 kommentarer
    1. Så koselig! 😀 Haha, det jeg husker best av min konfirmasjon er at jeg lurte meg inn i skogen i bunaden for å ta en röyk! Huff, ikke bra! Klem! <3

    2. Hva tenker du om at Erik var utro mot Ingrid? Er ikke du redd for at han plutselig kan være utro igjen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg