Jeg farger håret til Erik ROSA *OMG*

13 kommentarer
      1. Oj, det kommer helt an på om jeg skal reise eller kjøpe meg noe. Om jeg ikke skal kjøpe meg noe spesielt og bare være hjemme i Oslo bruker jeg kanskje 20-25 000 kr i mnd.

      2. Du er verdens beste beste beste YouTuber❤️Du kan ikkje beskrives😍Du gjør meg så glad og hver dag når jeg sjekker bloggen din blir jeg så glad når eg ser deg og det nyderlige smilet ditt💎Du gjør dagen min 1000000% bedre hver gang jeg ser deg på sosiale medier😊🥰 Helsing Linnea 12 år fra voss

    1. Hvor mange abonnenter får du vær måned?
      Jeg føler du ikke får flere abonnenter på lenge? God natt😴

    2. Du er dritkul og du er mitt største forbilde💎❤️⭐️Jeg blir så glad når eg ser deg og ditt nyderlige smil poppe opp på skjermen min.
      Kver gang eg ser deg får du meg til og smile og at du gjer dagen min 1000% bedre etter hver eneste sekund som går😊🥰 Jeg skjønner fansen godt når de hyler og skriker når de ser deg må vixen/gullsnutten osv🎉❤️🥰⭐️😍😻😊💎Ly💎😊😻😍⭐️🥰❤️Mvh Linnea (12) fra Voss

    3. Hvorfor svarer du på spørsmål og ikke de som skriver jeg elsker deg og sånt. Jeg mener du burde ta fansa dine før andre kommentarer.

    4. Kan du vær så Snill å lage en video hvor du smaker på godteri fra et annet land? Hadde vært veldig gøy å se på❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💕💕 sammen med Erik og Julie?❤️😂 det hadde også vært gøy så se deg og Erik reagere på farmen og paradise når dere var med🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg