JEG ER UTRO PRANK – VIDEO

9 kommentarer
    1. Jeg synes helt ærlig ikke at det der var noe morsomt.. Det virker som om du prøver å sabotere forholdet deres..
      Synes synd på Erik, noen ting er bare for drøyt..

    2. Dårlig spøk. Husk du er forbilde for mange små og jenter/gutter i tenårene tåler virkelig ikke spøker som dette. Du ønsker at dette skal bli sett på som en jobb. Kanskje greit med noen etiske retningslinjer.

      1. Hvorfor i alle dager skal ikke unge folk tåle spøker som dette. Det står om utroskap over alt på nett, mens jeg sier blant annet tydelig i videoen at dette er dårlig gjort og man ser godt at utroskap ikke er noe man burde være en del av!
        Målgruppen og de fleste som abonnerer på kanalen min er mellom 16-24 år, hvis det er barn under 12- 13 som får surfe fritt på nett er ikke det mitt ansvar. Men foreldrene.

    3. Haha, utrulig bra gjennomført av deg! Fikk skikkelig vondt av Erik, og synes han reagerte på en veldig «riktig» måte🙈 Men at han lar seg lure gang på gang skjønner jeg ikke😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg