Jeg er så sliten..

Heihei alle mine fine, jeg håper alle har en nydelig lørdag så langt. Jeg er faktisk helt utslitt etter tre dager med bare party og stress! For øyeblikket sitter jeg hos min venninne Isabel sammen med typen hennes og Anne Brith. Anne Brith har nemlig bursdag i dag og det skal feires!

Det blir en skikkelig brunsj før jeg skal hjem å sove helt til i morgen, hehe. Jeg føler at det er søndag i dag og jeg skulle nesten ønske det, haha. Jeg mangler så mye søvn nå at det kommer ikke å være noe problem for meg å sove helt til i morgen. Det blir en lang, men morsom uke nå og det må jeg være utvilt til.

BIRTHDAY GIRL TIL HØYRE!

Jeg har faktisk fått utrolig mange kommentarer og spørsmål om hvorfor jeg er en del sammen med Anne Brith, og det skjønner jeg veldig godt. Vi jobber sammen og hun hjelper meg masse med ting jeg trenger hjelp til. Noe jeg setter veldig stor pris på.

I går var jeg på The box, som er et opplegg og et skikkelig show. De er på tour fra New York og det var så gøy og veldig fascinerende! Jeg tuller ikke når jeg sier at det var helt sykt, de gjorde så syke ting på scenen at jeg ikke engang vet om jeg burde skrive det her på bloggen.

Jeg kan skrive så mye som at det var mye nakenhet og sex. Det var ikke lov til å ta bilder eller filme der inne, og det skjønner jeg godt hvorfor for å si det sånn, haha! Men gøy var det.

Nå skal vi hoppe i en taxi og kose oss med god mat. Jeg håper alle sammen får en nydelig dag videre, husk å ta godt vare på hverandre. Vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg! Vi blogges senere babes, I love you all <3

16 kommentarer

Siste innlegg