JEG ER GRAVID – PRANK VIDEO

17 kommentarer
    1. Hva syntes du om at eksen til Erik bruker navnet ditt og Erik som clickbait HELE tiden og skriver om deg?

      1. For å være helt ærlig så syntes jeg det begynner å bli ganske irriterende, det syntes jeg om alle som nevner navn på den måten i en ”negativ” setting. Hvorfor gidde å snakke om, bruke tiden og energien sin på noen hun mener er egoistisk osv?

    2. Tragisk at over halvparten av spm hennes var om deg og Erik, enig der. Lurer på hva typen hennes syntes om at hun snakker så mye om eksen sin og dama hans

    3. Må si min datter ble meget sprudlende etter møtte deg i tusen fryd i går.. ho våkna og trodde alt var en drøm . Holmsen morten

    4. Det at hun henger deg ut på den måten og sier spesifikke ting om deg til alle leserne sine, og offentlig, er imot personvern. Hun vet åpenbart ikke at selvom det er ytringsfrihet er det ikke lov å legge ut sensitiv info om andre på nett og offentlige steder. hun kan bli anmeldt for dette

    5. Du er seriøst en helt fantastisk person og forbilde for mange Isabelle! Fortsett med det du gjør for det er helt fantastisk det du gjør, du lyser opp dagen til mage. Inkludert meg. Keep smiling and shine like a big 🌟

      Klem fra en som er takk nemlig for det du gjør for andre vær dag❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg