Jeg er en av få i Norge som har denne!! OMG

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Dagen min startet faktisk hos psykologen min, hvor vii bare pratet om livet, følelser og hvordan ting går. Det er deilig å ha noen å snakke med som man ikke føler dømmer deg og som ikke kjenner deg ordentlig. Hvis det er noe du sliter med som du kanskje ikke føler du kan snakke med alle om eller om du bare har lyst på noen utenom familie eller vennekrets som du kan snakke med, anbefaler jeg psykolog. Det er ikke flaut eller teit og jeg tror alle har litt godt av det! Det er flere enn du tror som faktisk går til psykolog, men som ikke snakker om det. Derfor har jeg valgt å være åpen om dette til dere.

Da jeg kom hjem i dag ventet det en utrolig spennende pakke til meg. En pakke jeg har ventet på i flere uker som jeg får kun taket være alle dere som følger meg! Igjen, tusen takk. I love you. Jeg føler liksom ikke jeg få sagt det nok, haha! I dag kom endelig 100 000 subscriber silver play button fra YT. OMG!! Tenk at jeg er en av veldig få i Norge som faktisk har denne. Det går ikke an å kjøpe den så den er priceless haha 😉 Den er så fin.

❤️❤️❤️

Nå skal jeg lage middag, se på serie og slappe av før jeg får besøk av kjæresten. Vi blogges senere babes! Husk å ta vare på alle sammen rundt deg og behandle alle like bra. I love you all!

9 kommentarer
    1. Gratulerer!! Jeg er så stolt av deg♥️♥️♥️ Du fortjente virkelig den! Lusm!! Du er forbildet mitt aller fineste deg♥️ Håper du svarer!❤️❤️

    2. Jeg er din største fan og du betyr alt for meg håper du ser denne leser bloggen din hver dag ❤️❤️🥰 PS. Gratulerer med 100 k abonenter ❤️🥳

    3. Love you du er mitt forbilde du fortjener virkelig 100 k aboneneter det er det du har ønsket deg grattis ❤️🥳👍❤️❤️ PS leser bloggen hver dag og kan du plis svare ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Og tusen til

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg