Jeg beklager, jeg har skuffet dere..

Jeg vil starte dette innlegget med å si beklager for at jeg ikke blogget i går og har vært ganske lat på bloggsiden i det siste. Det er ikke sikkert dere har merket noe særlig til det engang, men med en gang jeg ikke blogger like mye som jeg skulle ønske jeg kunne får jeg dårlig samvittighet og nesten abstinenser, haha. Det har vært noen ekstremt travle dager i det siste, noe jeg digger, men jeg føler ikke det er nok timer i døgnet til å gjøre alt jeg har lyst til. Det at dere klikker dere inn på bloggen flere ganger i dagen uten at jeg har oppdatert får meg til å føle meg dårlig!

Jeg er heldigvis alltid aktiv på mine andre sosiale medier, så dere vet (nesten) alltid hva jeg holder på med. I går var jeg opptatt hele dagen med innspilling. Det var filmcrew her hjemme i seriøst 10 timer, og av det blir man sliten. Det er ekstremt mange som lurer på hva jeg filmet til, men det er dessverre en sånn kjip situasjon som fortsatt må være hemmelig. Jeg vet hvor irriterende det er, men sånn er denne bransjen.

Siden sist har jeg også vært på boklansering, noe som var veldig gøy. Boken til Erlend Elias virker sykt bra og jeg fikk på følelsen av at han er veldig dyp og forteller om mye som han har opplevd i boka! Denne dagen (mandag) vlogget jeg også, og det skjedde masse morsomt i denne videoen. Videoen kommer ut i dag på YouTube faktisk, så det er bare å følge med der!

Nå har jeg akkurat kommet meg hjem fra en vippe time, og filming med Nellie. Vi filmet en utrolig kul video som forhåpentligvis kommer ut denne fredagen. Skal begynne å redigere nå tenkte jeg, slik at jeg får den ferdig! Jeg håper alle dere har hatt en nydelig dag i dag og at den fortsetter slik. Husk å ta vare på hverandre og vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Husk at hvis det er noen innlegg eller videoer du vil at jeg skal filme, legg igjen en kommentar eller send meg en melding så skal jeg få til det!

Vi blogges, love you❤️

5 kommentarer
    1. Hei, Isabelle! Du må ikke føle at du MÅ blogge! Du har andre ting i livet ditt også og det fårstår vi♡ Du må ikke føle at du MÅ poste hver dag! Du er en travel person som også har andre ting å gjøre (som alle andre) ❤post når du føler for det❤ glad i deg!💕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg