1. Hei, jeg har sett veldig mye på camp 71 og synes det er kjempebra! Men jeg har fått med meg at du bare har sett de episodene du har reagert til. I episode 4 sier Rikke at det er veldig viktig for henne at du IKKE får bestemannsprisen på en litt ufin måte når det sto mellom deg å Sander. Hva tenker du om dette? Hun sa også i episoden når dere spiser grillmat at folk bør stemme på henne for hun mener at hun har gjort en god jobb med å motivere folk. Men vi som følgere og for oss som ikke var der, å hvertfall for meg så motiverte kanskje Rikke en gang maks to ganger i løpet av hele programmet. Hun sier også at hun chiller i kajaken å spiste nøtter mens Jarl padlet, å så får hun bestemannsprisen for at hun spiser nøtter!! Det blir bare helt feil for meg!!! Hva tenker du om dette!?!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg