Ja, jeg er med en gutt i Bodø

Heihei alle sammen, lenge siden sist! Sist jeg skrev til dere fortalte jeg at jeg skulle reise til Bodø, og nå er jeg her. Det er ufattelig mange som lurer på hvorfor og hva jeg skal gjøre her. Jeg skjønner at det er litt kjipt at jeg ikke forteller dere alt, men jeg håper også dere skjønner at jeg vil vente bittelitt lenger med å dele alt. Sannheten er at jeg er på besøk hos noen som er herfra, en gutt!

Da jeg kom hit på lørdag skjedde det noe utrolig kjipt, bagasjen min kom ikke med det flyet jeg var på og jeg var hele 24 timer uten alle tingene mine. Dum som jeg var hadde jeg absolutt alt i kofferten, til og med macen så jeg følte meg helt hjelpesløs haha. Det er grunnen for at det for eksempel ikke har kommet ny video på YT kanalen min. Så det var jo en ganske kjip start på ferien her i Bodø.

Men, nok negativitet, det er så fint her oppe. I går fant vi en sykt fin strand som faktisk var rød!! Og solnedgangen i tillegg gjorde det helt magisk.

 

I dag skal vi kjøre i flere timer enda lenger nord, så det blir spennende. Jeg har enda ikke funnet ut av når jeg skal reise hjem, men det må bli før lørdagen. På lørdag har jeg nemlig et spennende intervju med en avis som hadde lyst til å intervjue meg og Julie (lillesøsteren min), noe Julie spesielt er veldig gira til.

Jeg håper alle har en nydelig sommer og koser seg max uansett hvor i verden du befinner deg. Vi blogges litt senere babes, I love you all❤️

10 kommentarer
    1. Er du med Erik sæter i Bodø siden dere har vært litt mye sammen i det siste og i tilleg bor Erik sæter i Bodø, bare lurte skjønner at du ikke vil fortelle det med en gang det er ikke noe sånt at jeg er i mot deg bare lurte.
      PS:elsker deg!❤️😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg