Ikke kall det en drøm, kall det en plan

Reklame | Norwegian Time, Nelly

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Jeg har det strålende, men skal ærlig innrømme at jeg er litt sliten. I går var jeg å tok noen drinker med et par venner og det ble litt senere enn planlagt, men det var morsomt uansett. Og på en tirsdag? Det tror jeg aldri har skjedd før, haha.

BLAZER/ KJOLE – HER

Jeg vil starte med å si tusen tusen takk for alle nydelige tilbakemeldinger jeg har fått når det kommer til klokken min som jeg akkurat lanserte – jeg digger at dere digger den. Jeg blir så glad av å se at folk ønsker seg den til bursdagsgave og har sagt til foreldrene sine at de vil ha den. I love you❤️ Link til klokken min HER.

Det har lenge vært en drøm for meg å kunne være min egen sjef og styre dagene mine selv. Det å for eksempel dra ut på en tirsdag er noe jeg faktisk kan fordi jeg bestemmer selv og det er akkurat sånn jeg ønsker det og har ønsket det veldig lenge. Hvis jeg vil jobbe om natten, kvelden eller på dagen bestemmer jeg helt selv. Det er rart å si det og kanskje litt klisje, men jeg er stolt over meg selv og det hadde jeg ikke klart å si om jeg ikke hadde fått meldinger fra dere som sier at jeg burde være akkurat det.

Nå har jeg levd av bloggen, YouTube og sosiale medier en stund og det er noe jeg trives veldig godt med. Såklart har jeg dårlige dager akkurat som alle andre mennesker i denne verden, men de fleste dager er bra og jeg tror og håper at dette bare er begynnelsen!

Jeg får også veldig ofte meldinger av folk som ”skulle ønske dem var meg” eller ”ønsker å bli som meg” og det er veldig koselig å høre altså, men om du har lyst til å oppnå noe eller har en drøm så gjør det til en virkelighet. Det er bra å ha en drøm, men gjør det heller til en plan! Det er alt for mange som har drømmer man ikke engang prøver å gjøre noe med. Lev litt på spissen og ta sjanser. Livet er kort – lev det!

Igjen, tusen takk til alle dere. Dere er best! I love you❤️

7 kommentarer
    1. Awwe du er så fin Isabelle❤️ Og det er ikke sminken som gjør at du blir fin, du er nemlig født sånn❤️

    2. Hei isabelle💕ville bare si at du er verdens beste forbilde og at jg alltid kommer til å se opp til dg💕💕du får mg gjennom så utrolig mye ❤️ ❤️ du betyr alt for mg💕hadde en utrolig vond dag fram til nå❤️elsker dg isabelle😍

    3. Hei, jeg lurte på om du kunne lage en video til der vi deler våre sykaste hemmeligheter?
      Du e sykt snill❤️❤️❤️

    4. Hei Isabelle❤️ Jeg er en veldig stor fan av deg 😹❤️❤️🎉🎉🎉 Men du har sikkert ikke lagt merke til meg og det kommer du sikkert aldri til å gjøre😭 men hvis du ser denne vill jeg at du er en veldig bra person!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg