I dag skal jeg noe helt sykt!

God morgen alle mine vakre! Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå er jeg på vei til Rena, som ligger litt utenfor Oslo. I dag skal jeg nemlig gjøre noe jeg har ventet på i snart 2 år.
Til jul i 2018 fikk jeg fallskjermhopping til jul!! Og i dag er dagen. Jeg skal hoppe ut fra et fly.

Fy søren. Jeg fikk såvidt sove i natt. Tror ikke jeg sovner før klokken tikket 0400. Men med adrenalinet jeg har i kroppen akkurat nå merker jeg ikke det, haha. Jeg både gruer og gleder meg masse. Dette er jo virkelig en opplevelse!
Hele familien skal være med å se på og jeg skal selvfølgelig vlogge og filme absolutt alt slik at dere også får se! Vi har allerede betalt for at de skal filme at jeg hopper så det blir gøy å se.

Ønsk meg lykke til, og kryss fingrene for at alt går bra. Går ikke dette bra, kan det jo faktisk gå skikkelig galt!

I love you❤️

 

41 kommentarer

Siste innlegg