1. Jeg har faktisk ikke sett sesongen han er med i nå i ettertid og ikke har jeg tenkt over akkurat dette heller 🙂 Alle har en fortid og hvem han har ligget med og ikke, bryr meg svært lite!

    1. Lager du YouTube videoer bare for å tjene penger og fame? Bare lurer sier det ikke bare for å gi hate ellerno vis du tror det.

    2. Hei Isabelle Eriksen💕

      Jeg er din største fan og du er verdens beste jente💗Du er snill, morsomm, kul osv… Vist jeg skulle ha skrevet alt jeg syntes om deg så hadde dette tadd en liten stund😹Jeg er din største fan og har liket alle vidioene dine og abonnert på kanalen din❤️Love u💋💋Du er så bra, rå, drit pen, kul osv💕💕KAN DU LEGGE UT DENNE KOMENTAREN PÅ SNAP STORYEN DIN??❤️

      Mvh din aller største fan Leah💕💕💋💗😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg