Hun rømte fra politiet og barnevernet – VIDEO

SJEKK UT YT KANALEN MIN HER

9 kommentarer
    1. Flott at du bruker din store plattform til hjelpe andre!! Håper du kan lage en video om rasisme og hvordan det er å vokse opp som svart/minoritet her i Norge! Bruk din white privilege til å educate norske barn/ungdom!! Rasisme/ systematisk rasisme finnes her i Norge også! BLACK LIVES MATTER!

    2. Hei isabelle jeg tok et bilde med deg på gullsnutten og jeg ser ut som en frosk på det bildet så min drøm er og ta det bildet på nytt haha ❤️ Love youuu💍🥵

    3. Jeg synes du virker litt useriøs i videoen selvom det er et bra budskap som absolutt må høres. Men du kunne vært litt mer seriøs og latt henne snakke litt mer, men det er min mening. Når hun snakker om noe sårt er du gira og ler osv, og derfor virker det useriøst.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg