Hun har en sykdom og blir mobbet for det

Reklame | Nelly

LIGNENDE TOPP – HER.

SKINN BUKSER – HER.

Hallo alle mine fine, jeg håper alle har en fantastisk torsdag og gleder seg masse til helgen. Det gjør hvert fall jeg! Gud så deilig vær det er i Oslo i dag, jeg smilte da jeg så ut  vinduet i dag tidlig og syntes det er mye enklere å for eksempel stå opp og gripe dagen når været er slik som i dag. Love it!

I dag har vært en veldig fin dag så langt, jeg har møtt en nydelig jente som heter Emilie. For noen uker siden spurte venninnen min Isabel meg om jeg hadde lyst til å møte en jente som har slitt en del med mobbing på grunn av en sykdom. Da Isabel også fortalte meg at hun er en trofast følger og følger med på YouTube kanalen min hadde jeg spesielt lyst til å møte henne. Jeg hadde nok sagt ja uansett om hun var en følger eller ikke altså!

Jeg har jo vært veldig åpen på mine kanaler om at jeg har blitt mobbet og at jeg syntes det er et ekstremt viktig tema å snakke om, derfor filmet Emilie og jeg video sammen og snakket om akkurat dette. Alt det hun fortalte meg fikk meg virkelig til å få frysninger og jeg skjønner meg ikke på folk som kan være så slemme mot andre mennesker.

Emilie er en 17 år gammel jente som har en sykdom som kalles AMC. Det er en sykdom som gjør at noen ledd i kroppen hennes er stive. Eksempler på kjennetegn på AMC er feilstillinger i armer og ben! Vi snakker mer om dette i YouTube videoen og snakker masse om hvordan hun har hatt det – helt forferdelig med andre ord. ALLE burde se denne YouTube videoen som kommer på kanalen min om noen dager!

Nydeligere og tøffere jente skal man lete lenge etter <3

Hun hadde med seg sin gode venn Luigi, som også er fetteren til Isabel!


LIGNENDE TOPP – HER.

SKINN BUKSER – HER.

 

Gled dere til videoen som kommer, det er en video virkelig ALLE burde få med seg. Så  hvis du enda ikke abonnere på kanalen min kan du gjøre det HER. Da går du aldri glipp av videoene jeg poster. Slutt å mobbe andre mennesker, vær mot andre slik du vil at andre skal være mot deg. Det du ikke kan si til noen på åpen gate, burde du heller ikke skrive til noen på sosiale medier. Tenk på det!

Senere idag får jeg besøk av lilsis Julie, jeg aner ikke hva vi skal finne på enda. Morsomt skal vi uansett ha det! Jeg håper alle får en nydelig dag videre, ta vare på hverandre!! Love you all❤️

18 kommentarer
    1. Yomama ikke si sånnt, eg syns det er fint det Isabelle gjør for andre, og Isabelle du kan vere stolt over den du er idag… For du er en helt fantastisk person og mangen har deg som forbilder, eg har deg som forbilde f.eks❤️❤️Ly❤️-Din største fan❤️😍

    2. Du skal leite lenge etter en så fin,snill,morsom jente som deg Isabelle.♥️♥️♥️♥️
      Jeg kunne ståt og ramset opp finne ting om deg og det hadde tatt meg hele dagen.♥️♥️♥️♥️

    3. Du skal leite lenge etter en så fin,snill,morsom jente som deg Isabelle.♥️♥️♥️♥️
      Jeg kunne ståt og ramset opp finne ting om deg og det hadde tatt meg hele dagen.♥️♥️♥️♥️

    4. For en koselig jente , jeg skal virkelig se denne videoen❤Det er så trist å tenke på at folk opplever mobbing😐 Gleder meg til videoen og historien ❤

    5. Hei,syntes at det var fint det du skrev har faktisk opplevd det samme selv bare pågrunn av at jeg var anderleddes en de andre i klassen min,og det er veldig fint at du stiler opp for Emilie når hun trengte det aller mest og foresten LOVE YOU❤️🤞🏽🤞🏽🤞🏽🤞🏽

    6. såååååå fine dere er❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
      LOVE you Isabelle jeg er sååååå stor fan av deg❤️

    7. Hei Isabelle jeg er såååååå glad i deg❤️
      Jeg er stoooor fan av deg og ser hver eneste video om og om igjen
      ❤️Love you❤️

    8. Emilie kan ikke noe for at hun har den sykdommen og alle i verden er forskjellige så det er sykt teit at de mobber henne for det henne er jo sikkert født sånn.
      Og det er bare sykt tøft av Emilie og dele det.
      Sånt at de som mobber henne har virkelig noe å tenke på fordi Emilie er bare en kjempefin jente.

    9. Isabelle husk på at du er ikke kjukk det eneste du er er VERDENS BESTE!!!!!!!!!!!!!!!!!🤩🤗😍🥰😘
      DU ER KJEMPE TØFF OG DE SOM SIER DU BARE ER EN DÅRLIG PERSON ER HELT DUMME.
      DU JOBBER OG JOBBBER Å DU ER KJEMPE FLINK.
      OG JEG VILLE FORTSATT SAGT DETTE OM DU IKKE VAR BLOGGER HVIS JEG HADDE VÆRT VENNEN DIN VILLE JEG VÆRT VENNEN DIN FORDI DU ER EN KJEMPEFIN PERSON!!!!! OG IKKE FORDI DU ER KJENDIS, SÅNT AT JEG KUNNE BARE GÅTT RUNDT Å BARE SKRYTET Å JEG KJENNER EN KJENDIS OG JEG MENER DETTE SOM POSITIVT JEG MENER DET IKKE SOM NEGATIVT ALTSÅ JEG KUNNE SKRYTET MEN AV AT DU ER EN KJEMPE FIN PERSON OG IKKE FORDI DU ER EN KJENDIS.

    10. Asså hvordan kan en så sinnsykt fin jente bli mobba!!❤ Nå er jeg litt i sjokk her hun var jo kjempefin!❤😱

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg