Hun fikk meg til å gråte..

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det idag? Fint håper jeg. Jeg har nesten akkurat kommet meg hjem, etter en dag med veldig mye latter og litt tårer, haha! Dagen startet nemlig i studio til Viafree sammen med Agnete, der vi hadde en liten ”Snapchat roulette”..

Det hele gikk ut på at vi fikk utfordringer og måtte enten legge ut kleine snapper på story eller sende til folk. I og med at Agnete kjenner meg såpass godt og vet veldig mye om meg ble det etterhvert veldig kleint – det endte blant annet med at jeg felte noen tårer. Både fordi jeg syntes det var morsomt, men også veldig kleint haha.. Jeg begynte faktisk å grine folkens!

Jeg er helt sikker på at dette kommer til å bli helt sykt morsomt å se på. Jeg er ikke helt sikker på når dette kommer ut enda, men det kommer ut på Viafree! Jeg kommer nok helt sikkert til å dele det her uansett, så det er bare å vente i spenning.

Agnete og jeg filmet også video til YouTube, noe jeg nesten tør å påstå var enda morsommere og flauere! Vi filmet nøtt eller sannhet del 1 og 2, så det er det hvert fall bare å glede seg til. Husk å abonnere på kanalen min for å få dette med deg. Abonner HER.

Ellers håper jeg dere har en nydelig kveld, vi blogges mer senere! Ta vare på hverandre, love you all.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg