Her bor vi i Afrika & Update

Hei fra Egypt alle sammen! Nå er 1 dagen straks over og vi har begynt å bli litt kjent med hotellområdet vi bor på her i Sharm en Sheikh. Det er så utrolig fint her, vi bor på Hilton Hotel med all inclusive og jeg elsker det. Jeg tenkte derfor å vise dere et par bilder av hvordan det ser ut her og hvor vi skal være nå 1 uke fremover!

Vi landet her i Egypt klokken 3-4 i natt og har derfor sover ekstremt lite det siste døgnet. Så det blir nok en tidlig kveld i dag og i morgen har jeg BURSDAG! Jeg både gleder meg og gruer meg til det, haha. Jeg vil ikke bli eldre! Planene for i morgen er ikke så store, vi har faktisk ikke planlagt noenting, men noe blir vi vell å finne på.

Til dere som lurer så skal vi så klart ikke bare henge her på hotellet. Vi har faktisk bestilt tur til ørkenen og båttur med snorkling, noe jeg gleder meg ekstremt til. Egypt er jo kåret til et av de beste landene i verden å snorkle i, så jeg har så klart kjøpt meg GoPro kamera så jeg kan filme og ta bilder under vann! Det blir ekstremt kult.

Her er klokken 21:00, vi ligger en time foran dere i Norge! Så jetlagged lider vi heldigvis ikke av. En liten ting som irriterer meg er dog at internettet her er så sykt dårlig.. Vi må sitte i resepsjonen for å ha noe som helst nett og det er ikke heller noe å skryte av. Det tok faktisk over 1 og en halv time å laste opp en YT video! Litt kjipt, men sånn er det. Jeg skal ikke klage på at jeg er i f*ckings Afrika!

Hvordan har dere det i Norge?

4 kommentarer
    1. Hei va der i fjor anbefaler å gå å snorkle,kjøre firehjuling i
      Sanden elsn, dagstur til Kairo men det kan være ganske farlig da så du må lism passe deg men det er en god opplevelse å besøk museumet Nilen og

    2. Elsker deg Isabelle du er flink til det du gjør jeg har lyst å starte på YouTube men tør ikke for er red på ka andre kommer til å si . Er det masse pres på folk som har YouTube eller ?
      Plus så er jeg VIP det er så stor sans for at jeg kommer til å begynne med YouTube

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg