Helgens planer

Heihei alle mine fine og god helg. Jeg håper alle sammen har hatt en fantastisk fredag og gleder seg til helg og snart påske! Det er så deilig å tenke på. Nå er det virkelig vår! Hva skal dere i påsken? Denne helgen skal jeg faktisk noe skikkelig spennende å tenkte derfor å dele hele denne helgens planer med dere.

FREDAG

Idag skal jeg bare være hjemme. Det er så deilig å våkne opp på lørdager å være i god form! Jeg får kanskje besøk i kveld, men skal ikke ut av leiligheten. Det er hvert fall ikke planen. Man vet jo aldri, hehe!

LØRDAG

I morgen har jeg en del planer. Jeg er nødt til å begynne å redigere på en video jeg håper jeg får klar til søndag! Senere på kvelden skal jeg på et skikkelig spennende ”event”. Broren til Kylie og Kendall Jenner er i Norge og jeg skal dra å møte han – eller vi skal nok ikke henge haha, men skal på gigen. Brandon Jenner (google han om du kanskje ikke vet hvem han er) har gig, så det gleder jeg meg masse til. Dere vet jo at jeg elsker å se på The Kardashians, han er jo i familen dems! Etter dette skal jeg i bursdagen til fineste Marcus som har bursdag, også regner jeg med turen går ut på byen. Jeg gleder meg masse!

SØNDAG

På søndag er jeg nok veldig sliten etter lørdagen, men jeg er likevel nødt til å jobbe litt! Skal prøve å få ut video og skal så klart oppdatere bloggen. Jeg har så lenge hatt lyst til å dra på spa eller få en skikkelig massasje, så kanskje jeg skal prøve å få til det på søndag. Det hadde nok vært super deilig!

 

Hva skal du i helgen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg