Harryhandel & helgens planer

Hey babes, og god fredag! Jeg håper alle sammen har en nydelig start på helgen så langt. Min fredag startet tidlig for min del, vi satt på vekkerklokken allerede klokken 9 fordi Nellie og jeg planla å reise på harrytur til Sverige. Noe som alltid er like gøy og deilig når man kommer hjem igjen.

Alt er så mye billigere i Sverige, så jeg har bestemt meg for å ta slike harryhandel turer ganske ofte. For å kjøpe god drikke og mat som er billigere i Sverige. Bare se alt jeg tok med meg hjem i dag:

Og til sammen brukte jeg ikke langt over 2000 kroner! Sykt digg. Det å åpne kjøleskapet nå og bare velge og vrake av brus og capri- sun er så deilig.

I helgen har jeg også svært lite på agendaen. For en gang skyld har jeg en helg jeg ikke har planlagt så veldig mye, og det syntes jeg er skikkelig deilig å tenke på. Som alltid har jeg ”Ukens spørsmål” innlegg i helgen, så hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet så skal jeg svare på det!

 

HELGENS PLANER

Fredag: Jeg kom hjem for rundt 1 time siden og skal straks en tur ut igjen. Jeg skal hjem til mamma for å spise middag! Jeg har bare vært hjemme 2 ganger siden jeg flytta i februar, så nå er det virkelig på tide med en middag der igjen. TACOFREDAG<3

Lørdag: Imorgen skal jeg ta en kaffe eller lunsj med en venninne jeg ikke har snakket med eller sett på flere år. Vi var veldig gode venner på VGS, men hun fikk kjæreste og barn og ble veldig opptatt med det. Jeg gleder meg uansett masse til å snakke med henne og høre hvor hun er i livet. Senere får jeg kanskje besøk av lillesøsteren min Julie, så det blir som alltid veldig koselig! Mulig jeg også tar meg en tur ut på kvelden.

Søndag: På søndag har jeg ikke satt opp noe på kalenderen, så da blir det nok bare å slappe av hjemme med serie og jobbe litt. Skal prøve å få ut en video på kanalen min på søndag!

 

Hva skal du i helgen?

6 kommentarer
    1. Hei! Hvor er parykkene dine fra? Spesielt den korte som er mørk i hårfestet og rosa i tuppene ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg