Har sminket meg gammel med rynker

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg på en innspilling og har akkurat blitt sminket gammel og grå, haha. I dag skal jeg nemlig spille inn en musikkvideo og se gammel ut. Det er skikkelig uvant å se seg selv sånn her – plutselig er jeg liksom 30 år eldre.. Men det er veldig morsomt!

FØR:

ETTER:

Huden min ser skikkelig tørr og jævlig ut.. Det er godt alt dette er sminke, selvom det faktisk ikke ser sånn ut! Jeg gleder meg ikke til jeg skal ta alt dette av, for å si det sånn. Det kommer nok til å gjøre ekstremt vondt og være veldig ubehagelig.Det er sikkert mange som kommer til å spørre hva slags sminke som er brukt. Det er latex og annet teater sminke!

Jeg vlogger forresten i dag, så det kommer video av alt dette på YouTube om få dager – det er bare å glede seg. Den vloggen blir bra!

13 kommentarer

Siste innlegg