Happy Halloween

HAPPY HALLOWEEN alle sammen 👻 Hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. For øyeblikket er jeg hos pappa å feirer Halloween og er bare nødt til å oppdatere dere på hva som skjer her, for det er helt sykt haha. De har virkelig godt all inn med Halloween i år og har faktisk lagd et skikkelig opplegg.

Hele nabolaget er med og det er jo det kuleste. Utenfor er det spøkelseshus og jeg skal ærlig innrømme at det er ganske skummelt. Når noen kommer gråtende ut derfra, da er det skummelt! Uff, haha..

Jeg prøvde også for første gang å sminke meg litt skummelt, det har jeg aldri prøvd eller klart før så jeg må innrømme at jeg er ganske stolt!

Jeg er faktisk sjokkert og skikkelig imponert over alt dette her! Love it. Jeg vlogger i dag også så den videoen er det bare å glede seg til! Det verste av alt er jo at folk kommer bort til meg og skal ta bilder når jeg ser sånn her ut, haha..

Hvordan feirer du Halloween? Hva har du kledd deg ut som?

6 kommentarer
    1. Her e folk kjedelig… neste år ska æ ha fest og ordne litt her hjemme og kle mæ ut. I år rakk jeg ikke. Ingen som kom på døra heller. Dårlig

    2. Hvorfor vil du egentlig være sexy? Liksom hvorfor vil du at andre enn kjæresten din skal syns du er deilig??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg