Han jeg var på date med

Reklame | Nelly

Hallo alle mine fine, hvordan har dere det i dag? Fint håper jeg. Akkurat nå sitter jeg på Frogner hjemme hos en god kompis av meg som heter Sebastian. Det var han jeg var med forrige uke på ”date” med, haha. Jeg la ut video på Snapchat og Instagram at jeg var på ”date” med noen og da var det veldig mange som trodde jeg hadde kommet meg på en ordentlig, romantisk date. Noe som ikke var tilfelle, haha. Jeg tørr fortsatt ikke dra på date, haha. Så da vet dere det, det var bare Sebastian.

GENSER – HER

Noe som er utrolig morsomt er at jeg og Sebastian faktisk møtte hverandre på Love Island. Han jobbet i produksjonen og satt å snakket med deltakerne på sync. Etter det har vi blitt venner. Så han satt å intervjuet meg bak skjermen på Love Island. Han har både dame som er verdens kuleste person, og verdens nydeligste unge. Sebastian har en egen YouTube kanal som jeg anbefaler alle å sjekke ut. Kanalen hans kan du finne HER.

BUKSE – HER

GENSER – HER

Vi har filmet hele to videoer i dag, en til min og en til han sin kanal. Begge videoene ble døds kule så det er bare å glede seg til de kommer ut. Mest sannsynlig nå på søndag! Ha en nydelig dag videre babes, vi blogges senere. Love you all❤️

9 kommentarer
    1. Ikke skriv haha etter hver setning er du snill. Det virker litt barnslig. Bare et tips. Digger alt du gjør. Håper du kommer deg på en ordentlig date snart.

    2. Hvilken størrelse har du i buksa? Den sitter helt sykt fint på deg! 👍 Synes det er så vanskelig å velge størrelse. Er litt bred over rompa og har litt lår..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg