1. I’m also a big fan of writing down goals and keeping up with them for that very same reason–to see my progress and get encouraged to keep going. If there’s no feeling of progress, then motivation can dwindle before you accomplish what you set out to. Great article!. Jeg fant fine innlegg her. Jeg elsker måten du beskriver. Hyggelig!

    2. Heiii🤍lurer på om du aldri spiser mat ahha? Føler du alldri viser d på video eller noe. Kan du lage mere mat videoer og hva du spiser gjennom en dag??

      1. Vanlig å få mellom 8-16 år ca. Det er ikke noe å stresse med det er forskjelligt! Spør mora di når hun fikk det og du får det ca så gammel mora di var<3

    3. Lurer på om du har tenkt å slutte å blogge snart? Det er jo nesten utelukkende bare videoer vi finner på YouTube her, og folk har ikke behov for å se de både der og her.
      Virker som om det er YouTube du vil satse på, så hvorfor ikke?

      1. Dette er noe jeg har tenkt lenge på og fått mange tilbakemeldinger på, og jeg er helt enig. Jeg satser 100% på YouTube nå (og andre projekter), jeg føler det er det folk vil se. Likevel har jeg ikke lyst til å legge ned og slette bloggen, men heller bare blogge når jeg vil og når jeg har noe på hjerte som jeg vil dele. Pluss svare på kommentarer og slikt, folk elsker jo det, inkludert meg selv!
        Når det er sagt så har det vært mye greier i det siste på privaten og jeg har jobbet mye med selv og jobber med å ha det bra med meg selv. Så jeg vil ikke bare blogge for å blogge, jeg vil gjøre det når Jeg har noe gøy å dele og noe jeg syntes er gøy! <33

    4. Love ur videos btw :3 Og man trenger ikke være 12 for å få mensen man kan også være 16 når man får det men hvis du får det senere enn det så synes jeg du bør snakke med en lege for da kan det være noe galt med livmoren. ( og man kan kanskje ikke få barn)😕

    5. Du klipper veldig ofte i introen din. Hvorfor?
      (unnskyld hvis det hørtes frekt ut, men jeg bare lurte:) lu❤️❤️❤️❤️

    6. Hei, har du forlag til hvordan man kan få bedre selvtillit med deg selv og kroppen din? Jeg er en jente på 12 år og veier 65kg og er 1,66cm høy er det normal vekt for en 12-åring?ps love u

      1. Alt e normalt. Kroppen din skal ingen kunne kommentere og d ska ikke være ubehagelig å ha sin egen kropp. Alt e normalt og det e bedre enn bra nok. Æ e ikke Isabelle som svarer men du må vite at du e bra akkurat som due❤️

    7. Ja det er normal vekt❤️ Du må tenke på det bra med deg selv og ikke det du ikke liker og prøve og finne noe bra i det du ikke liker❤️

    8. Hei jeg bare lurte på noe siden du sa at du slo opp med Erik fordi du måtte elske deg å ikke ville ha kjæreste da men det virker litt som om du har lyst på kjæreste likevel🤭

    9. Er så stor fen av deg, du ispere meg vær deg som kommer, å du gjør som keg slimer vær deg, hopper du ser den å leser denne❤️❤️🥰🥰

        1. Hahha jeg digger de menskene som tar screenshot eller noe fra yt videoene dine hahha synes det er så morsomt å lese/se på de LOVE YOU ISABLLE

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg